Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.
Przejdź do załączników
Płoty: Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim
Numer ogłoszenia: 54980 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoty , Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3851415, faks 91 3851866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowanego w 2012 lub 2013 r. autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1, 33.19.62.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 130.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ,
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ,
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia posiadania odpowiedniego potencjału technicznego, Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ,
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ,
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
W celu potwierdzenia znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ,
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
specyfikację techniczną proponowanego autobusu wraz z jego fotografiami, zawierającą informacje o wszystkich specyficznych szczegółach i wymaganiach technicznych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płotach Pl. Konstytucji 3 Maja 1 72-310 Płoty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Płotach Pl. Konstytucji 3 Maja 1 72-310 Płoty sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie o zamowieniu (PDF, 172.96Kb) | 2013-02-11 09:33:37 | 98 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ_-_ostateczny (PDF, 487.07Kb) | 2013-02-11 09:33:37 | 182 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
20.02.2013.08.38.07 ZP.271.5.03.2013.KS wyjasnienie nr 2 z dnia 19.02.2013 (PDF, 399.93Kb) | 2013-02-20 08:38:07 | 95 | |
20.02.2013.08.41.03 ZP.271.5.04.2013.KS zmiany w tresci SIWZ z dnia 19.02.2013 (PDF, 98.69Kb) | 2013-02-20 08:41:03 | 38 | |
20.02.2013.08.42.54 ZaA A cznik Nr 2 - opis przedmiotu zamowienia - po 2 zmianach (PDF, 123.78Kb) | 2013-02-20 08:42:54 | 90 | |
ZP.271.5.01.2012.IM z 20.07.2012 - Wyjasnienia nr 1 tesci SIWZ (PDF, 588.58Kb) | 2013-02-15 11:11:39 | 43 | |
ZP.271.5.02.2012.KS z 14.02.2013 - Zmiany w tresci SIWZ (PDF, 106.54Kb) | 2013-02-15 11:11:59 | 98 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
27.02.2013.16.27.43 ZP.271.5.05.2013.KS z 27.02.2013 -Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 100.07Kb) | 2013-02-27 16:27:43 | 18 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
29.03.2013.13.14.32 ogA oszenie o udzieleniu zamA wienia (PDF, 141.79Kb) | 2013-03-29 13:14:33 | 32 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Spychała Data wytworzenia:
11 lut 2013
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Spychała Data publikacji:
11 lut 2013, godz. 09:33
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Spychała Data aktualizacji:
29 mar 2013, godz. 13:14