Ogłoszenie
(kliknij aby pobrać załącznik .pdf ze zmianami)
OGŁOSZENIE
BURMISTRZ
OGŁASZA KONKURS OFERTOWY
na administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi w Gminie Płoty w następujących miejscowościach: Płoty, ul. Jesionowa, Dąbie, Gostyń, Mechowo, Natolewice, Pniewo, Wicimice, Wytok
- Opis przedmiotu zamówienia:
Usługa zarządzania i utrzymania cmentarzy komunalnych w Gminie Płoty, obejmować będzie wykonywanie następujących czynności:
- Sprawowanie nadzoru i opieki nad cmentarzem w celu utrzymania go w stanie
zgodnym z przepisami określonymi ustawą o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz przepisami sanitarnymi, zasadami ppoż. i BHP.
- Utrzymanie Domu Pogrzebowego (Kaplicy) oraz cmentarzy w należytym porządku tj.:
- Wywozu nieczystości stałych oraz bieżącego usuwania liści;
- Oznaczenia alejek spacerowych;
- Wytyczania kwater;
- Bieżącej konserwacji i remontu urządzeń cmentarnych tj.: ławek, ogrodzenia, zieleni cmentarnej m.in. podcinaniu żywopłotów, podcinaniu konarów drzew itp.:
- Bieżącego wykaszania trawy na terenie cmentarzy;
- Usuwania skutków zimy tj. odśnieżania i posypywania materiałami szorstkimi alejek cmentarnych;
- Przeprowadzania inwentaryzacji cmentarzy łącznie z przeprowadzeniem stosownych ustaleń z sołtysami oraz mieszkańcami miejscowości, w których znajdują się cmentarze;
- Założenia i prowadzenia ksiąg i dokumentacji dla poszczególnych cmentarzy wiejskich oraz dla cmentarza komunalnego w Płotach;
- Prowadzenie ksiąg rezerwacji miejsc grzebalnych w celu pobierania opłat za rezerwację i odprowadzanie tych opłat do kasy Urzędu Miejskiego w Płotach;
- Utrzymania w czystości gruntu przylegającego do ogrodzenia cmentarza komunalnego w Płotach od strony ul. Spokojnej, ul. Nowogardzkiej, ul. Jesionowej.
- Organizowania ceremonii pogrzebowych w zakresie:
- Udostępniania Domu Pogrzebowego (Kaplicy);
- Przygotowania wykopu grobowego;
- Zasypywania i usypywania grobu;
- Bieżącego prowadzenia ksiąg rachunkowych, ewidencji pochówków oraz innych dokumentacji związanych z funkcjonowaniem cmentarzy.
- Rozliczania w Gminie wpływów z tytułu pokładnego, prolongaty, rezerwacji– w terminie 7-dniowym, a wpływów z tytułu rezerwacji na miejsca na 20 lat w danym miesiącu – w terminie do 10. dnia następnego miesiąca.
- Nie pobierania opłat z tytułu ustawienia i budowy nagrobków, pomników na grobach przez inne zakłady – od tych zakładów
- Uzyskania akceptacji Gminy na wszelkie zmiany dotyczące opłat wprowadzonych przez Administratora.
- Biuro Administratora cmentarzy musi znajdować się na terenie miasta Płoty i być czynne od poniedziałku do piątku.
- Pozostałe warunki administrowania cmentarzami komunalnymi znajdującymi się na terenie Gminy Płoty zostały określone we wzorze Umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia.
- Termin realizacji zamówienia:
od 01 lipca 2015 r. do 30 czerwca 2018 r.
- Kryteria oceny ofert
- Wysokość opłaty rocznej za Kaplicę (nie mniej niż 2 000,00 zł rocznie);
- Wysokość prowizji w %, z pobranych opłat (pokładane, prolongata, rezerwacja);
- Sposób obliczenia ceny oferty:
- Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Lp. |
NAZWA KRYTERIUM |
WAGA (pkt) |
1. |
Wysokość opłaty rocznej za Kaplicę |
70 |
2. |
Wysokość prowizji w %, z pobranych opłat: (pokładne, prolongata, rezeracja) |
30 |
- Wysokość opłaty rocznej za Kaplicę – Administrator z tytułu użytkowania Kaplicy cmentarnej zobowiązany będzie płacić Gminie opłatę roczną (nie niej niż 2000,00 zł). Oferta z najwyższą opłatą otrzyma maksymalną ilość punktów = 70 pkt. Oferty będą oceniane wg wzoru :
Op = [OOB / O max ] x 70 pkt
gdzie:
Op – liczba punktów za opłatę z tytułu użytkowania Kaplicy cmentarnej
OOB – liczba punktów za opłatę z tytułu użytkowania Kaplicy cmentarnej oferty badanej
Omax – najwyższa opłata z tytułu użytkowania Kaplicy cmentarnej spośród ofert badanych
- Wysokość prowizji w %, z pobranych opłat (pokładne, prolongata, rezerwacja)– Admiratorowi przysługiwać będzie prowizja % z pobranych opłat (pokładane, prolongata).Oferta z najniższą prowizją otrzyma maksymalną ilość punktów = 30 pkt.
Oferty będą oceniane wg wzoru :
Pp = [P min / COB] x 30 pkt
gdzie:
Pp - liczba punktów za prowizję
P min - najniższa prowizja spośród ofert badanych
P OB - prowizja oferty badanej
- Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
gdzie:
P - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie
Op - liczba punktów za opłatę z tytułu użytkowania Kaplicy cmentarnej
Gp - liczba punktów za prowizję z pobranych opłat (pokładne, prolongata, rezerwacja)
- Inne istotne warunki zamówienia:
- Oferent musi wykazać, że posiada minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu cmentarzem/cmentarzami.
- Oferent musi wykazać, że posiada sprzęt/urządzenia niezbędne do wykonywania usługi.
- Dokumenty. Na Ofertę składają się następujące dokumenty:
- Formularz Ofertowy wg załącznika nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- Wykaz posiadanego doświadczenia w administrowaniu cmentarzem/cmentarzami wg załącznika nr 2 do niniejszego Ogłoszenia.
- Oświadczenie, że Oferent dysponuje odpowiednim sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotowych usług – wg załącznika nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.
- Zaparafowany wzór Umowy stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia.
- Sposób przygotowania oferty:
- Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „FORMULARZ OFERTOWY”. Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być popisana przez osobę upoważnioną.
- Wymaga się, aby wykonawca zamieścił ofertę w kopercie z tym, że koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
„Oferta na administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi w Gminie Płoty w następujących miejscowościach: Płoty, ul. Jesionowa, Dąbie, Gostyń, Mechowo, Natolewice, Pniewo, Wicimice, Wytok”
oraz „nie otwierać przed 25 czerwca r., godz. 13:10” - bez nazwy i pieczątki wykonawcy
- Jeżeli oferta wykonawcy nie będzie oznaczona w powyższy sposób zamawiający nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za nieterminowe wpłynięcie oferty.
- Miejsce i termin złożenia oferty
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Płotach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, w Sekretariacie Urzędu, w terminie do dnia 25 czerwca 2015 r. do godz. 13:00;
- Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpłynięcia do zamawiającego.
- Oferty będą podlegać rejestracji przez Gminę. Każda przyjęta oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą dokładny termin przyjęcia oferty tzn. datę kalendarzową oraz godzinę i minutę, w której została przyjęta. Do czasu otwarcia ofert, będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność.
- Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 25 czerwca 2015 r. o godz. 13:10 w Urzędzie Miejskim w Płotach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, w Sali Konferencyjnej obok Sekretariatu.
BURMISTRZ
mgr inż. Marian Maliński
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19 06 2015 13 05 43Ogloszenie - administrowanie cmentarzami (PDF, 607.39Kb) | 2015-06-19 13:05:43 | 57 | |
23 06 2015 13 06 27Zmiana nr 1 TreA ci OgA oszenia Burmistrza (PDF, 264.88Kb) | 2015-06-23 13:06:27 | 96 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Kwiatkowski Data wytworzenia:
19 cze 2015
Osoba dodająca informacje
Sławomir Kwiatkowski Data publikacji:
19 cze 2015, godz. 13:05
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Sać Data aktualizacji:
23 cze 2015, godz. 13:07