Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 0145 Z Natolewice - Brojce
Przejdź do załączników
Płoty: Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 0145 Z Natolewice - Brojce
Numer ogłoszenia: 328945 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoty , Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3851415, faks 091 3851866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 0145 Z Natolewice - Brojce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 0145 Z Natolewice-Brojce. 2. Kod CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 3. Szczegółowy zakres przedmiotowy zamówienia ustala dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ 4. Terminy ewentualnych wizji lokalnych w w/w obiekcie należy ustalić z Panią Anną Porębską - Podinspektorem Urzędu Miejskiego w Płotach, Tel. (91) 38 51 415 wew. 48. 5. Zamawiający dopuszcza płatność częściową za wykonane roboty po dokonaniu odbioru częściowego lub końcowego. 6. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową, postanowieniami umowy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz uzgodnieniami w trakcie realizacji. 7. Wykonawca może zlecić wykonanie części robót podwykonawcom tylko za zgodą Zamawiającego. 8. Dopuszcza się materiały budowlane zgodnie z Polskimi Normami lub posiadające certyfikat zgodności z aprobatą techniczną dla przyjętej technologii po zaakceptowaniu przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na zasadzie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płotach Plac Konstytucji 3 Maja 1 72-310 Płoty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Płotach Plac Konstytucji 3 Maja 1 72-310 Płoty Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie o zamowieniu (PDF, 94.77Kb) | 2010-11-18 15:36:24 | 71 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zal._nr_5_PLAN_SYTUACYJNY (PDF, 935.10Kb) | 2010-11-18 15:47:36 | 167 | |
Zal._nr_5_PROFIL_PODA_UA_NY (PDF, 603.86Kb) | 2010-11-18 15:47:58 | 160 | |
Zal._nr_5_PRZEKRA_J_KONSTRUKCYJNY_A-A (PDF, 125.52Kb) | 2010-11-18 15:48:16 | 172 | |
Zal._nr_5_PRZEKRA_J_KONSTRUKCYJNY_B-B (PDF, 94.82Kb) | 2010-11-18 15:48:29 | 167 | |
Zal._nr_6_PRZEDMIAR_ROBA_T (PDF, 23.87Kb) | 2010-11-18 15:45:27 | 213 | |
Zal._nr_7__SST (PDF, 792.77Kb) | 2010-11-18 15:46:54 | 158 | |
SIWZ (PDF, 279.51Kb) | 2010-11-18 15:36:24 | 189 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Wyjasnienia nr 1 (PDF, 78.26Kb) | 2010-11-24 14:50:21 | 65 | |
Zmiana nr 1 do SIWZ (PDF, 112.06Kb) | 2010-11-24 14:51:16 | 96 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zawiadomienie o uniewaznieniu postepowania (PDF, 97.79Kb) | 2010-12-06 14:18:22 | 83 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Iwona Majewska Data wytworzenia:
18 lis 2010
Osoba dodająca informacje
Iwona Majewska Data publikacji:
18 lis 2010, godz. 15:36
Osoba aktualizująca informacje
Iwona Majewska Data aktualizacji:
06 gru 2010, godz. 14:18