OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawę sprzętu muzycznego i estradowego na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Płotach
Przejdź do załącznikówPłoty, dnia 14.10.2009r.
MGOK/ZP/ 2430/01-4/ES/09
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na zakup i dostawę sprzętu muzycznego i estradowego na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Płotach
1. Nazwa i adres zamawiającego
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Płotach
ul. T.Kościuszki 7
72-310 Płoty
tel. 091 38 51 301;
e-mail: mgok_ploty@wp.pl
2. Tryb postępowania
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
3. Miejsce udostępnienia SIWZ
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: http://bip.ploty.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu muzycznego i estradowego na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Płotach.
W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- sprzedaży sprzętu określonego poniżej,
- dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w terminie określonym w pkt. IV SIWZ,
- udzielenia gwarancji i świadczenia usług w ramach serwisu gwarancyjnego przez okres trwania gwarancji sprzętu.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Kolumna pasywna 800W– 4 szt. (cpv 32342412-3)
2. Kolumna pasywna 1000W– 4 szt. (cpv 32342412-3)
3. Kolumna pasywna 300W- 4 szt. (cpv 32342412-3)
4. Wzmacniacz mocy 2x250W– 2 szt. (cpv 32343000-9)
5. Wzmacniacz mocy 2x300W– 4 szt. (cpv 32343000-9)
6. Wzmacniacz mocy 2x400W– 2 szt. (cpv 32343000-9)
7. Mikser foniczny 24/2– 1 szt. (cpv 32342420-2)
8. Odtwarzacz MD CD – 1szt. (cpv 30216100-7)
9. Korektor graficzny podwójny 15-pozycyjny – 1 szt. (cpv 32342410-9)
10. Korektor graficzny dwukanałowy z funkcją limitera – 1 szt. (cpv 32342410-9)
11. Podwójny procesor dynamiki z modułami kompresor/limiter – 1 szt. (cpv 32342430-5)
12. Procesor wokalowy S/PDIF [24-bity], EIAJ CP-340, IEC 958 – 1szt. (cpv 32342430-5)
13. Mikrofon bezprzewodowy typ I– 3szt. (cpv 32341000-5)
14. Mikrofon przewodowy – 6szt. (cpv 32341000-5)
15. Zestaw mikrofonów do perkusji – 1szt. (cpv 32341000-5)
16. Multicore (16/4/ 25m) – 1szt.
17. Keyboard – 2szt. (cpv 37311000-1)
18. Case na końcówki mocy 10U – 1szt.
19. Case na akcesoria estradowe – 1szt.
20. Combo gitarowe 100W typ 1 – 1szt. (cpv 32343100-0)
21. Combo gitarowe 100W typ 2 – 1szt. (cpv 32343100-0)
22. Stroik elektroniczny – 1 szt. (cpv 32351000-8)
23. Metronom elektroniczny – 1 szt. (cpv 32351000-8)
24. Zestaw 4 mikrofonów bezprzewodowych – 1 szt. (cpv 32341000-5)
25. Suzafon – 1 szt. (cpv 37314000-2)
26. Klarnet – 2 szt. (cpv 37314000-2)
27. Trąbka – 1 szt. (cpv 37314000-2)
28. Gitara elektryczna basowa. – 1szt. (cpv 37313000-5)
29. Saksofon altowy– 1 szt. (cpv 37314000-2)
30. Gitara elektryczna – 2 szt. (cpv 37313000-5)
31. Gitara akustyczna - 1 szt. (cpv 37313000-5)
32. Gitara klasyczna typ 1 – 1 szt. (cpv 37313000-5)
33. Gitara klasyczna typ 2 – 1 szt. (cpv 37313000-5)
34. Wzmacniacz basowy 180W – 1szt. (cpv 32343100-0)
35. Struny – 6 kpl (cpv 37321400-8)
36. Kabel gitarowy – 6szt. (cpv 373210000-4)
37. Kable mikrofonowe – 10szt. (cpv 32572000-3)
38. Kable głośnikowe – 15szt. (cpv 31224400-6)
39. Statyw gitarowy – 4szt. (cpv 37321700-1)
40. Zestaw perkusyjny – 1szt. (cpv 37316000-6)
41. Kabel linia – 6szt.
Szczegółowa specyfikacja sprzętu dostępna w SIWZ
5. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia – do 14 dni od dnia podpisania umowy.
6. Informacje dotycząca oferty częściowej i wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Informacja dotycząca zamówień uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Informacje dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Informacja na temat przewidywanego zastosowania aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
10. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
11. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), a także spełniają warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia – nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium i przyznanej mu wagi:
Lp |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena usługi |
100% |
14. Wybór najkorzystniejszej oferty
Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie oferta, która przedstawia najniższą cenę.
Realizację zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.
15. Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie Zamawiającego
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Płotach
ul. T.Kościuszki 7
72-310 Płoty
do dnia 24-10-2009 do godz. 10:00
16. Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Płotach
ul. Kościuszki 7
72-310 Płoty
dnia 24-10-2009 o godz. 10:15
…………………………………………………….
podpis Zamawiającego
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie estrada2009 (PDF, 110.19Kb) | 2009-10-16 13:36:46 | 44 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zalacznik_1_-_formularz_ofertowy (PDF, 88.08Kb) | 2009-10-16 13:36:59 | 81 | |
Zalacznik_2_-_oswiadczenie (PDF, 41.91Kb) | 2009-10-16 13:37:13 | 74 | |
Zalacznik_3_-_umowa (PDF, 103.66Kb) | 2009-10-16 13:37:27 | 73 | |
Zalacznik_4_-_warunki_gwarancyjne.doc (PDF, 64.14Kb) | 2009-10-16 13:37:39 | 77 | |
SIWZ_estrada_2009 (PDF, 242.95Kb) | 2009-10-16 15:03:01 | 100 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 1.66Mb) | 2009-11-03 14:46:56 | 39 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Ogloszenie o zmianie ogloszenia.pdf (PDF, 1.57Mb) | 2009-12-23 14:38:21 | 13 | |
udzielenia zamowienia MGOK (PDF, 1.95Mb) | 2009-11-19 18:04:14 | 47 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Kwiatkowski Data wytworzenia:
16 paź 2009
Osoba dodająca informacje
Sławomir Kwiatkowski Data publikacji:
16 paź 2009, godz. 13:36
Osoba aktualizująca informacje
Iwona Majewska Data aktualizacji:
23 gru 2009, godz. 14:38