Odbieranie i transport odpadów z terenu Miasta i Gminy Płoty w roku 2021
Przejdź do załącznikówPRZETARG NIEOGRANICZONY NA: „Odbieranie i transport odpadów z terenu Miasta i Gminy Płoty w roku 2021”
PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST:
- odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z miejsc przeznaczonych do „gniazdowego” systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w granicach administracyjnych Gminy Płoty.
- prowadzenie na terenie gminy Płoty Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) czynnego codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem świąt przez co najmniej 8 godzin dziennie pomiędzy g . 7:00 a 17:00., w tym dwa dni w tygodniu do godz. 17.00
- W PSZOK powinny być obowiązkowo odbierane od mieszkańców gminy Płoty co najmniej następujące rodzaje zebranych selektywnie odpadów:
- papier,
- metale,
- tworzywa sztuczne,
- szkło,
- odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
- bioodpady,
- odpady niebezpieczne,
- przeterminowane leki i chemikalia,
- odpady niekwalifikujących się do odpadów medycznych powstałe
w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych
w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi,
w szczególności igieł i strzykawek, - zużyte baterie i akumulatory,
- zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
- meble i inne odpady wielkogabarytowe,
- zużyte opony,
- odpady budowlane i rozbiórkowe,
- inne rodzaje odpadów określone przepisami prawa miejscowego lub przepisami prawa wyższego rzędu.
- Do zadań obsługi PSZOK należeć będzie kontrolowanie odpadów pod względem ich rodzaju, pochodzenia oraz prawidłowości selekcji.
- odbieranie i transport odpadów z parku miejskiego, koszy ulicznych, przystanków autobusowych, targowiska oraz cmentarzy,
- odbieranie i transport odpadów gromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK).
- Odpady należy odbierać i transportować oddzielnie dla każdej selektywnie zebranej frakcji odpadów, tak aby nie doszło do zmieszania odpadów w trakcie transportu.
- dystrybucja przez Wykonawcę worków do gromadzenia odpadów komunalnych,
- Wykonawca utworzy Punktu Obsługi Interesantów w miejscowości Płoty, czynny codziennie od piątku do soboty z wyjątkiem świąt przez 8 godzin dziennie pomiędzy g. 7:00 a 17:00.
- Do zadań Punktu Obsługi Interesantów w szczególności należeć będzie:
- wydawanie worków do segregacji odpadów o których mowa w pkt. 7,
- ewidencjonowanie i rozliczanie wydanych worków,
- w przypadku wprowadzenia odpłatnej dystrybucji worków, pobieranie opłat wystawianie dokumentów sprzedaży, odprowadzanie pobranych opłat na rachunek bankowy gminy Płoty oraz rozliczanie wydanych worków i pobranych opłat.
- wydawanie harmonogramów odbioru odpadów,
- informowanie o sposobie segregacji odpadów,
- przyjmowanie zgłoszeń o nieprawidłowościach dotyczących odbioru odpadów,
- W ramach wywiązania się z niniejszego obowiązku, Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania tego punktu (lokalu, budynku, itp.) poprzez umieszczenie w widocznym miejscu szyldu, lub banneru itp., który będzie widzialny z ulicy. Ma zawierać co najmniej informacje takie jak:
- Punkt Obsługi Interesantów
- prowadzony przez: nazwa Wykonawcy + adres siedziby
- utworzony na potrzeby realizacji zadania udzielonego przez Gminę Płoty, pn.: „Odbieranie i transport odpadów od mieszkańców Gminy Płoty”
- godziny otwarci
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ORAZ INNE ISTOTNE INFORMACJE ZAWARTE SĄ W ZAŁĄCZONEJ SIWZ.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
13.11.2020.12.48.52 OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU.docx (PDF, 631.38Kb) | 2020-11-13 12:48:52 | 24 | |
20.11.2020.13.19.25 OGLOSZENIE O ZMIANIE OGLOSZENIA (PDF, 478.44Kb) | 2020-11-20 13:19:25 | 95 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
13.11.2020.12.48.52_SIWZ (ZIP, 2.45Mb) | 2020-11-13 12:48:52 | 26 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19.11.2020.12.57.48 ZP.271.10.01.2020.IM z 19.11.2020 r. - Zmiana nr 1 SIWZ (PDF, 774.06Kb) | 2020-11-19 12:57:48 | 50 | |
19.11.2020.12.58.06 ZALACZNIK DO ZMIANY NR 1 SIWZ - FORMULARZ OFERTY (DOC, 106.00Kb) | 2020-11-19 12:58:06 | 80 | |
20.11.2020.13.19.25 ZP.271.10.03.2020.IM z 20.11.2020 r. - Zmiana nr 2 SIWZ (PDF, 928.61Kb) | 2020-11-20 13:19:25 | 87 | |
20.11.2020.13.19.42 AKTUALNY - ZALACZNIK DO ZMIANY NR 2 SIWZ - FORMULARZ OFERTY (DOC, 102.50Kb) | 2020-11-20 13:19:42 | 23 | |
20.11.2020.13.19.55 ZP.271.10.04.2020.IM z 20.11.2020 r. - Wyjasnienia nr 1 tresci SIWZ (PDF, 445.49Kb) | 2020-11-20 13:19:55 | 91 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
20.11.2020.10.36.59 ZP.271.10.02.2020.IM z 20.11.2020 r. - PRZEDLUZENIE TERMINU SKLADANIA I OTWARCIA OFERT (PDF, 434.56Kb) | 2020-11-20 10:36:59 | 51 |
Informacja z otwarcia ofert
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
27.11.2020.12.11.38 ZP.271.10.04.2020.IM z 26.11.2020 r. - INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT (PDF, 202.29Kb) | 2020-11-27 12:11:38 | 11 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
27.11.2020.12.11.52 ZP.271.10.05.2020.IM z 27.11.2020 r. - ZAWIADOMIENIE O UNIEWAZNIENIU POSTEPOWANIA (PDF, 285.46Kb) | 2020-11-27 12:11:52 | 34 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Radosław Mackiewicz Data wytworzenia:
13 lis 2020
Osoba dodająca informacje
Iwona Majewska Data publikacji:
13 lis 2020, godz. 12:48
Osoba aktualizująca informacje
Iwona Majewska Data aktualizacji:
27 lis 2020, godz. 12:11