Dostawa pomocy dydaktycznych pn. Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przejdź do załączników
Płoty: Dostawa pomocy dydaktycznych pn. Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 84409 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:Gmina Płoty , Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3851415, faks 91 3851866.
- Adres strony internetowej zamawiającego:www.bip.ploty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Dostawa pomocy dydaktycznych pn. Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:Pakiet nr I. Dostawa sprzętu (radioodtwarzacze, odtwarzacze DVD, aparaty cyfrowe, urządzenie wielofunkcyjne) - wymagania zgodne z załącznikiem nr V do SIWZ. Pakiet nr II Dostawa sprzętu nagłaśniającego - wymagania zgodne z załącznikiem nr V do SIWZ. Pakiet III. Dostawa pomocy dydaktycznych: akcesoriów biurowych (papiernicze/piśmiennicze) - wymagania zgodne z załącznikiem nr V do SIWZ. Pakiet IV. Dostawa pomocy dydaktycznych: książki, audiobooki, CD - wymagania zgodne z załącznikiem nr V do SIWZ. Pakiet V. Dostawa pomocy dydaktycznych: zabawek, edukacyjnych, oprogramowania komputerowego - wymagania zgodne z załącznikiem nr V do SIWZ. Pakiet VI. Dostawa pomocy dydaktycznych: artykułów plastycznych i technicznych -wymagania zgodne z załącznikiem nr V do SIWZ. Pakiet VII. Dostawa pomocy dydaktycznych: do języka niemieckiego: książki, płyty DVD i CD -wymagania zgodne z załącznikiem nr V do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):32.35.10.00-8, 37.52.00.00-9, 22.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, za spełnienie uzna złożenie pisemnego oświadczenia z art. 22 ust. 1, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, wymagany warunek musi być spełniony łącznie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2.odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płotach, Plac Konstytucji 3 Maja 1 72-310 Płoty..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:29.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego..
IV.4.5) Termin związania ofertą:okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
21.05.2013.23.35.28 21.05.2013.23.32.43 ogloszenie o zamowieniu - pomoce-1.doc (DOCX, 17.03Kb) | 2013-05-21 23:35:28 | 74 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
21.05.2013.23.46.13_SIWZ_-pomoce_II_przetarg (DOC, 247.50Kb) | 2013-05-21 23:46:13 | 205 | |
21.05.2013.23.52.53_zalacznik_nr_V_do_SIWZ (DOC, 32.00Kb) | 2013-05-21 23:52:53 | 203 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
22.05.2013.08.49.40 ZP.271.5.02.2012.KS z 22.05.2013 - Zmiany w tresci SIWZ (DOC, 293.50Kb) | 2013-05-22 08:49:40 | 70 | |
22.05.2013.08.52.49 zalacznik nr 5 do SIWZ-poprawiona1 (DOC, 280.00Kb) | 2013-05-22 08:52:49 | 42 | |
27.05.2013.15.21.48 ZP.271.5.04.2013.KS - Zmiana nr 1 tresci SIWZ (DOC, 29.00Kb) | 2013-05-27 15:21:48 | 84 | |
31.05.2013.08.31.52 ZP.271.5.05.2013.KS - Wyjasnienia nr 1 tesci SIWZ (DOC, 29.00Kb) | 2013-05-31 08:31:52 | 67 | |
31.05.2013.08.32.03 ZP.271.5.06.2013.KS - Wyjasnienia nr 2 tesci SIWZ (DOC, 29.00Kb) | 2013-05-31 08:32:03 | 63 | |
31.05.2013.08.49.38 ZP.271.5.07.2012.KS - Zmiany w tresci SIWZ2 (DOC, 47.50Kb) | 2013-05-31 08:49:38 | 74 | |
31.05.2013.08.50.12 zalacznik nr 5 do SIWZ-poprawiona2 - po zapytaniach (DOC, 280.00Kb) | 2013-05-31 08:50:12 | 83 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
27.05.2013.15.21.12 przedluzenie terminu skladania i otwarcia ofert zp.271.5.03.2013.ks (DOC, 23.50Kb) | 2013-05-27 15:21:12 | 78 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
08.07.2013.23.49.37 ZP.271.5.10.2013.KS -wybr najkorzystniejszej oferty (DOC, 324.00Kb) | 2013-07-08 23:49:37 | 74 | |
09.07.2013.10.35.25 ZP.271.5.11.2013.KS -wybr najkorzystniejszej oferty-poprawiona wersja dla pakietu V (DOC, 324.00Kb) | 2013-07-09 10:35:25 | 36 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Spychała Data wytworzenia:
21 maj 2013
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Spychała Data publikacji:
21 maj 2013, godz. 23:35
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Spychała Data aktualizacji:
09 lip 2013, godz. 10:35