Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach w ilości ok. 35 000 litrów rocznie i dla pojazdów stanowiących własność Gminy Płoty w ilości ok. 35 000 litrów rocznie
Przejdź do załącznikówAdres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.ploty.pl
Płoty: Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach w ilości ok. 35 000 litrów rocznie i dla pojazdów stanowiących własność Gminy Płoty w ilości ok. 35 000 litrów rocznie
Numer ogłoszenia: 296716 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoty , Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3851415, faks 91 3851866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach w ilości ok. 35 000 litrów rocznie i dla pojazdów stanowiących własność Gminy Płoty w ilości ok. 35 000 litrów rocznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gmina Płoty i Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach działając na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Prawo zamówień publicznych postanawiają wyznaczyć spośród siebie Zamawiającego - Lidera Gminę Płoty, który upoważniony jest do przeprowadzenia postępowania i udzielenia w ich imieniu i na ich rzecz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawa oleju napędowego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach w ilości ok. 35 000 litrów rocznie i dla pojazdów stanowiących własność Gminy Płoty w ilości ok. 35 000 litrów rocznie. 3. Paliwo będące przedmiotem zamówienia winno spełniać wymagania jakościowe, określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 z późn. zm.). 4. Paliwo będzie dostarczane sukcesywnie przez Dostawcę do zbiornika magazynowego znajdującego się na terenie bazy Zamawiającego. 5. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowych dostaw w ciągu 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 6. Zamawiający w każdym zamówieniu określi ilość oleju napędowego, który Dostawa będzie miał dostarczyć. 7. Dostawca każdorazowo przy dostawie oleju napędowego musi posiadać stosowne świadectwo jakości dostarczonego oleju napędowego wraz z dowodem dostaw. Przedmiotowe dokumenty muszą zostać przekazane pracownikom Zamawiającego przed wlaniem paliwa do zbiornika magazynowego. 8. Podana ilość paliwa jest orientacyjna i zależnie od zaoferowanej ceny Zamawiający może zmniejszyć bądź zwiększyć wielkość zamówienia o 20%. W takim przypadku Dostawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 j.tz późn. zm.). Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww. warunku metodą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, które należy dołączyć do oferty
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww. warunku metodą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww. warunku metodą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww. warunku metodą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww. warunku metodą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2) Stosowne Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płotach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Płotach, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
04.11.2015.13.03.54 Ogloszenie o zamowieniu (PDF, 272.56Kb) | 2015-11-04 13:03:54 | 11 | |
06.11.2015.13.17.01 Ogloszenie o zmianie ogloszenia (PDF, 211.08Kb) | 2015-11-06 13:17:01 | 57 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
04.11.2015.13.03.54_SIWZ (ZIP, 682.66Kb) | 2015-11-04 13:03:54 | 152 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
06.11.2015.12.43.23 ZP.271.9.01.2015.IM z 06.11.2015 - Wyjasnienia nr 1 tresci SIWZ (PDF, 277.52Kb) | 2015-11-06 12:43:23 | 56 | |
06.11.2015.13.17.01 ZP.271.9.02.2015.IM z 06.11.2015 - Zmiana nr 1 SIWZ (PDF, 212.69Kb) | 2015-11-06 13:17:01 | 66 | |
09.11.2015.13.46.06 ZP.271.9.03.2015.IM z 09.11.2015 - Wyjasnienia nr 2 tresci SIWZ (PDF, 280.29Kb) | 2015-11-09 13:46:06 | 77 | |
09.11.2015.13.46.27 ZP.271.9.04.2015.IM z 09.11.2015 - Zmiana nr 2 SIWZ (PDF, 289.22Kb) | 2015-11-09 13:46:27 | 26 | |
09.11.2015.14.47.19 Zalacznik nr 1 do Zmiany nr 2 SIWZ - formularz OFERTA (DOCX, 15.95Kb) | 2015-11-09 14:47:19 | 38 | |
09.11.2015.14.55.24 ZP.271.9.05.2015.IM z 09.11.2015 - Zmiana nr 3 SIWZ (PDF, 362.62Kb) | 2015-11-09 14:55:24 | 92 | |
09.11.2015.14.55.40 Zalacznik nr 1 do Zmiany nr 3 SIWZ - AKTUALNY formularz OFERTA (DOCX, 16.12Kb) | 2015-11-09 14:55:40 | 50 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
26.11.2015.14.15.32 ZP.271.9.08.2015.IM z 26.11.2015 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF, 219.33Kb) | 2015-11-26 14:15:32 | 88 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
09.12.2015.09.03.10 Ogloszenie o udzieleniu zamowienia (PDF, 228.68Kb) | 2015-12-09 09:03:10 | 37 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Iwona Majewska Data wytworzenia:
04 lis 2015
Osoba dodająca informacje
Iwona Majewska Data publikacji:
04 lis 2015, godz. 13:03
Osoba aktualizująca informacje
Iwona Majewska Data aktualizacji:
09 gru 2015, godz. 09:03