ZARZĄDZENIE Nr 81/2012 Burmistrza Płotów z dnia 27 grudnia 2012 roku.
ZARZĄDZENIE Nr 81/2012
Burmistrza Płotów
z dnia 27 grudnia 2012 roku.
w sprawie: powołania Komisji Konkursowej do oceny złożonych ofert na realizację zadania pn: „Dowóz niepełnosprawnych uczniów z terenu gminy Płoty do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno- Wychowawczego w Gryficach”.
Na podstawie art 15 ust. 2b i 2d Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie ( Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) zarządza się co następuje:
§ 1. W celu dokonania oceny i wyboru najkorzystniejszych ofert, złożonych przez organizacje pozarządowe, podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie lub jednostki organizacyjne podległe organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane ubiegające się o udzielenie dotacji na realizację ww. zadania publicznego powołuje się Komisję Konkursową.
-
W skład Komisji wchodzą:
a) Pan Sławomir Nowak – Zastępca Burmistrza – przewodniczący komisji;
b) Pani Elżbieta Charkiewicz – Skarbnik Gminy – członek komisji;
c) Pani Emilia Dziedzic – Sysik – Podinspektor UM w Płotach – członek komisji.
d) Pani Magdalena Walukiewicz – przedstawiciel Stowarzyszenia Przyjaciół Ziemi Płotowskiej w Płotach – członek komisji.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Płotów
mgr inż. Marian Maliński
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Spychała Data wytworzenia:
27 gru 2012
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Spychała Data publikacji:
27 gru 2012, godz. 10:10
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Spychała Data aktualizacji:
27 gru 2012, godz. 10:10