Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

ZARZĄDZENIE Nr 81/2012 Burmistrza Płotów z dnia 27 grudnia 2012 roku.

ZARZĄDZENIE Nr 81/2012

Burmistrza Płotów

z dnia 27 grudnia 2012 roku.

 

 

 

w sprawie: powołania Komisji Konkursowej do oceny złożonych ofert na realizację zadania pn: „Dowóz niepełnosprawnych uczniów z terenu gminy Płoty do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno- Wychowawczego w Gryficach”.

 

Na podstawie art 15 ust. 2b i 2d Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i wolontariacie ( Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) zarządza się co następuje:

 

§ 1. W celu dokonania oceny i wyboru najkorzystniejszych ofert, złożonych przez organizacje pozarządowe, podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie lub jednostki organizacyjne podległe organom administracji publicznej lub przez nie nadzorowane ubiegające się o udzielenie dotacji na realizację ww. zadania publicznego powołuje się Komisję Konkursową.

 

  1. W skład Komisji wchodzą:

    a) Pan Sławomir Nowak – Zastępca Burmistrza – przewodniczący komisji;

    b) Pani Elżbieta Charkiewicz – Skarbnik Gminy – członek komisji;

    c) Pani Emilia Dziedzic – Sysik – Podinspektor UM w Płotach – członek komisji.

    d) Pani Magdalena Walukiewicz – przedstawiciel Stowarzyszenia Przyjaciół Ziemi Płotowskiej w Płotach – członek komisji.

 

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

Burmistrz Płotów

 

mgr inż. Marian Maliński

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Spychała

Data wytworzenia:
27 gru 2012

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Spychała

Data publikacji:
27 gru 2012, godz. 10:10

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Spychała

Data aktualizacji:
27 gru 2012, godz. 10:10