Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie nr 8/09 Burmistrza Płotów z dnia 28.01.2009r. W sprawie: powołania komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim i podległych jednostkach ( OSP, OPS i kluby sportowe).

ZARZĄDZENIE NR 8/09

Burmistrza Płotów

z dnia 28.01.2009r.

 

 

W sprawie: powołania komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim i podległych jednostkach ( OSP, OPS i kluby sportowe).

 

Na podstawie ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz. Ustaw z 2002 roku Nr 76, poz. 694 z późn. zm)

 

zarządzam co następuje:

 

§1.

Powołuję się komisję likwidacyjną od dnia 3 kwietnia 2008 roku do odwołania. Skład komisji:

  1. Mikołajczyk Bogumiła- przewodnicząca

  2. Wr óblewska Beata - członek

  3. Kielar Anna – członek

 

§2.

Komisja likwidacyjna, o której mowa w § 1, dokona kasacji środka trwałego w używaniu będącego na stanie Urzędu Miejskiego w Płotach, Ośrodka Pomocy Społecznej w Płotach, gminnych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz klubów sportowych - nie nadających się do użytku z powodu zniszczenia, zużycia lub z innych przyczyn.

 

§3.

Komisja likwidacyjna dokonuje kasacji na bieżąco wg potrzeb.

 

§4.

Traci moc Zarządzenie Nr 11 /08 Burmistrza Płotów z dnia 02 kwietnia 2008 roku w sprawie powołania komisji likwidacyjnej.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Patryk Podhorodecki

Data wytworzenia:
24 cze 2009

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
24 cze 2009, godz. 12:56

Osoba aktualizująca informacje

Patryk Podhorodecki

Data aktualizacji:
30 lis 2010, godz. 11:03