Zarządzenie nr 8/09 Burmistrza Płotów z dnia 28.01.2009r. W sprawie: powołania komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim i podległych jednostkach ( OSP, OPS i kluby sportowe).
ZARZĄDZENIE NR 8/09
Burmistrza Płotów
z dnia 28.01.2009r.
W sprawie: powołania komisji likwidacyjnej w Urzędzie Miejskim i podległych jednostkach ( OSP, OPS i kluby sportowe).
Na podstawie ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (t.j. Dz. Ustaw z 2002 roku Nr 76, poz. 694 z późn. zm)
zarządzam co następuje:
§1.
Powołuję się komisję likwidacyjną od dnia 3 kwietnia 2008 roku do odwołania. Skład komisji:
-
Mikołajczyk Bogumiła- przewodnicząca
-
Wr óblewska Beata - członek
-
Kielar Anna – członek
§2.
Komisja likwidacyjna, o której mowa w § 1, dokona kasacji środka trwałego w używaniu będącego na stanie Urzędu Miejskiego w Płotach, Ośrodka Pomocy Społecznej w Płotach, gminnych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych oraz klubów sportowych - nie nadających się do użytku z powodu zniszczenia, zużycia lub z innych przyczyn.
§3.
Komisja likwidacyjna dokonuje kasacji na bieżąco wg potrzeb.
§4.
Traci moc Zarządzenie Nr 11 /08 Burmistrza Płotów z dnia 02 kwietnia 2008 roku w sprawie powołania komisji likwidacyjnej.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Patryk Podhorodecki Data wytworzenia:
24 cze 2009
Osoba dodająca informacje
Sławomir Kwiatkowski Data publikacji:
24 cze 2009, godz. 12:56
Osoba aktualizująca informacje
Patryk Podhorodecki Data aktualizacji:
30 lis 2010, godz. 11:03