Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

ZARZĄDZENIE NR 77/2009 BURMISTRZA PŁOTÓW Z DNIA 13 listopada 2009r. W sprawie powołania Komisji inwentaryzacyjnej, w celu przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Płotach.

ZARZĄDZENIE NR  77/2009

BURMISTRZA  PŁOTÓW

Z DNIA 13 listopada  2009r.

 

 

W sprawie  powołania Komisji inwentaryzacyjnej, w celu przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w  Miejsko-Gminnym Ośrodku Kultury w Płotach.

 

1.Powołuję Komisję inwentaryzacyjną w niżej wymienionym składzie osobowym:

 

     - Żukowska Elżbieta    - przewodnicząca komisji

     - Jarząb Danuta            - członek komisji

- Czachert  Arkadiusz  - członek komisji,

 

 

Osoba przekazująca – Stawicka Elżbieta

 

Osoba przyjmująca –  Buchholc Anna

 

2.Komisja w w/w składzie przeprowadzi spis z natury środków trwałych i dokumentów finansowo – księgowych,  w Miejsko -Gminnym Ośrodku Kultury w Płotach, w dniu  17.11.2009r.,  zgodnie z art. 26 ustawy   o rachunkowości / Dz. U. z 1994r., nr 121, poz. 591 z późniejszymi zmianami./

 

3.Po zakończeniu prac  związanych z inwentaryzacją i jej rozliczeniem, 1 egzemplarz spisu z natury wraz z załącznikami należy przekazać Skarbnikowi Gminy .

 

 

 

Burmistrz    

Marian Maliński


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sławomir Kwiatkowski

Data wytworzenia:
08 kwi 2010

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
08 kwi 2010, godz. 15:01

Osoba aktualizująca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data aktualizacji:
08 kwi 2010, godz. 15:01