Zarządzenie Nr 53a/2009 Burmistrza Płotów z dnia 26 sierpnia 2009r. w sprawie: powołania Komisji inwentaryzacyjnej, w celu przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w używaniu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Płotach, za które odpowiedzialność materialną ponosi pani Pliszczak Regina.
ZARZĄDZENIE NR 53A/2009
BURMISTRZA PŁOTÓW
Z DNIA 26 sierpnia 2009r.
W sprawie : powołania Komisji inwentaryzacyjnej, w celu przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w używaniu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Płotach, za które odpowiedzialność materialną ponosi pani Pliszczak Regina.
1.Powołuję Komisję inwentaryzacyjną w niżej wymienionym składzie osobowym:
- Kochańska Sybidło Lucyna– przewodniczący komisji,
- Marciniak Ewelina– członek komisji,
Osoba przekazująca – Pliszczak Regina
Osoba przyjmująca – Walukiewicz Magdalena
2.Komisja w w/w składzie przeprowadzi spis z natury, środków trwałych i trwałych w używaniu w Ośrodku Pomocy Społecznej w dniu 27.08.2009r. , zgodnie z art. 26 ustawy o rachunkowości / Dz. U. z 1994r., nr 121, poz. 591 z późniejszymi zmianami./
3.Po zakończeniu prac związanych z inwentaryzacją 1 egzemplarz spisu z natury wraz z załącznikami należy przekazać Skarbnikowi Gminy – Elżbiecie Charkiewicz, celem dokonania rozliczenia wartościowo – ilościowego.
Burmistrz
Marian Maliński
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Patryk Podhorodecki Data wytworzenia:
08 kwi 2010
Osoba dodająca informacje
Sławomir Kwiatkowski Data publikacji:
08 kwi 2010, godz. 15:12
Osoba aktualizująca informacje
Patryk Podhorodecki Data aktualizacji:
01 gru 2010, godz. 12:32