Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 53a/2009 Burmistrza Płotów z dnia 26 sierpnia 2009r. w sprawie: powołania Komisji inwentaryzacyjnej, w celu przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo - odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w używaniu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Płotach, za które odpowiedzialność materialną ponosi pani Pliszczak Regina.

ZARZĄDZENIE NR  53A/2009

BURMISTRZA  PŁOTÓW

Z DNIA 26 sierpnia  2009r.

 

 

W sprawie : powołania Komisji inwentaryzacyjnej, w celu przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej środków trwałych i środków trwałych w używaniu w Ośrodku Pomocy Społecznej w Płotach,  za które odpowiedzialność  materialną ponosi pani Pliszczak Regina.

1.Powołuję Komisję inwentaryzacyjną w niżej wymienionym składzie osobowym:

 

-         Kochańska Sybidło Lucyna– przewodniczący komisji,

-         Marciniak Ewelina– członek komisji,

 

 

Osoba przekazująca – Pliszczak Regina

 

Osoba przyjmująca –  Walukiewicz Magdalena

 

2.Komisja w w/w składzie przeprowadzi spis z natury, środków trwałych i trwałych w używaniu w Ośrodku Pomocy Społecznej  w dniu  27.08.2009r.  , zgodnie z art. 26 ustawy o rachunkowości / Dz. U. z 1994r., nr 121, poz. 591 z późniejszymi zmianami./

 

 

3.Po zakończeniu prac  związanych z inwentaryzacją 1 egzemplarz spisu z natury wraz z załącznikami należy przekazać Skarbnikowi Gminy – Elżbiecie Charkiewicz, celem dokonania rozliczenia  wartościowo – ilościowego.

 

 

 

Burmistrz    

Marian Maliński


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Patryk Podhorodecki

Data wytworzenia:
08 kwi 2010

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
08 kwi 2010, godz. 15:12

Osoba aktualizująca informacje

Patryk Podhorodecki

Data aktualizacji:
01 gru 2010, godz. 12:32