Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 53/2015 Burmistrza Płotów z  dnia 31 lipca 2015r. w sprawie: zmian w budżecie gminy

Zarządzenie Nr 53/2015
Burmistrza Płotów
z  dnia 31 lipca 2015r.
 
w sprawie: zmian w budżecie gminy
 
Na podst. art. 257 pkt 1 i  3, art. 259 pkt 3 ustawy z dn. 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. z 2013 r. poz. 885; zm.: 2013 r. - Dz. U. poz. 938 i poz. 1646; 2014 r. - Dz. U. poz. 379, poz. 911, 1146, 1626 i 1877; 2015r. - Dz. U. poz. 238, 532) oraz na podst. § 13 pkt. 1 URM w Płotach Nr III/7/14 z dn. 30-12-2014 r.
 
zarządzam, co następuje:
 
§1. Zwiększa się dochody budżetu gminy o kwotę: 303 923,74 zł
 
Dział Rozdział § Kwota  
750 75011 2010 14 283,00 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. zadań bieżących z zakr. adm. rząd. oraz in. zadań zleconych gminie (zw. gm.) ustawami; 
751 75110 2010 11 563,00 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. zadań bieżących z zakr. adm. rząd. oraz in. zadań zleconych gminie (zw. gm.) ustawami; 
852 85206 2030 21 000,00 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. własnych zadań bieżących gmin (zw. gm.); 
852 85213 2010 6 600,00 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. zadań bieżących z zakr. adm. rząd. oraz in. zadań zleconych gminie (zw. gm.) ustawami; 
852 85214 2030 88 000,00 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. własnych zadań bieżących gmin (zw. gm.); 
852 85215 2010 91,74 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. zadań bieżących z zakr. adm. rząd. oraz in. zadań zleconych gminie (zw. gm.) ustawami; 
852 85216 2030 22 736,00 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. własnych zadań bieżących gmin (zw. gm.); 
852 85295 2030 139 650,00 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. własnych zadań bieżących gmin (zw. gm.); 
 
§2. Zmniejsza się dochody budżetu gminy o kwotę: 590,00 zł
 
Dział Rozdział § Kwota  
751 75107 2010 590,00 - dot. cel. otrzymane z budżetu państwa na real. zadań bieżących z zakr. adm. rząd. oraz in. zadań zleconych gminie (zw. gm.) ustawami; 
 
§3. Zmniejsza się wydatki budżetu gminy o kwotę: 73 230,00 zł
 
Dział Rozdział § Kwota  
710 71002 4300 300,00 - zakup usług pozostałych;
750 75022 4260 1 500,00 - zakup energii;
750 75023 4120 2 000,00 - składki na Fundusz Pracy;
750 75023 4300 30 000,00 - zakup usług pozostałych;
751 75107 3030 320,00 - różne wydatki na rzecz osób fizycznych;
751 75107 4300 270,00 - zakup usług pozostałych;
754 75495 4300 40,00 - zakup usług pozostałych;
851 85154 4210 28 000,00 - zakup materiałów i wyposażenia; 
852 85212 4120 500,00 - składki na Fundusz Pracy;
852 85212 4580 1 200,00 - pozostałe odsetki; 
852 85219 4210 500,00 - zakup materiałów i wyposażenia; 
900 90002 4300 200,00 - zakup usług pozostałych;
900 90015 4260 7 000,00 - zakup energii;
900 90095 4010 700,00 - wynagrodzenia osobowe pracowników; 
900 90095 4280 200,00 - zakup usług zdrowotnych;
900 90095 4360 300,00 - opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych; 
921 92109 4260 200,00 - zakup energii; (Truskolas)
 
§4. Zwiększa się wydatki budżetu gminy o kwotę: 376 563,74 zł
 
Dział Rozdział § Kwota  
010 01095 4300   - zakup usług pozostałych; 
710 71095 4300 300,00 - zakup usług pozostałych; 
750 75011 4010 11 300,00 - wynagrodzenia osobowe pracowników; 
750 75011 4110 1 653,00 - składki na ubezpieczenie społeczne;
750 75011 4120 330,00 - składki na Fundusz Pracy;
750 75011 4210 1 000,00 - zakup materiałów i wyposażenia; 
750 75022 4300 1 500,00 - zakup usług pozostałych; 
750 75023 3020 2 000,00 - wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń;
750 75023 4170 9 950,00 - wynagrodzenie bezosobowe; 
750 75023 4270 20 000,00 - zakup usług remontowych; 
750 75023 4580 50,00 - pozostałe odsetki; 
751 75110 4110 1 500,00 - składki na ubezpieczenie społeczne;
751 75110 4120 500,00 - składki na Fundusz Pracy;
751 75110 4170 5 050,00 - wynagrodzenie bezosobowe; 
751 75110 4210 4 050,00 - zakup materiałów i wyposażenia; 
751 75110 4300 463,00 - zakup usług pozostałych; 
754 75495 4280 40,00 - zakup usług zdrowotnych;
851 85154 4300 28 000,00 - zakup usług pozostałych; 
852 85206 4010 17 000,00 - wynagrodzenia osobowe pracowników; 
852 85206 4110 3 600,00 - składki na ubezpieczenie społeczne;
852 85206 4120 400,00 - składki na Fundusz Pracy;
852 85212 4210 1 200,00 - zakup materiałów i wyposażenia; 
852 85212 4300 500,00 - zakup usług pozostałych; 
852 85213 4130z 6 600,00 - składki na ubezpieczenie zdrowotne;
852 85214 3110 88 000,00 - świadczenia społeczne;
852 85215 3110 91,74 - świadczenia społeczne;
852 85216 3110 22 736,00 - świadczenia społeczne;
852 85219 4170 500,00 - wynagrodzenie bezosobowe; 
852 85295 3110 139 650,00 - świadczenia społeczne;
900 90002 4610 200,00 - koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego;
900 90013 4300 4 000,00 - zakup usług pozostałych; 
900 90095 4110 300,00 - składki na ubezpieczenie społeczne; 
900 90095 4120 1 500,00 - składki na Fundusz Pracy;
900 90095 4210 200,00 - zakup materiałów i wyposażenia; 
900 90095 4260 200,00 - zakup energii;
900 90095 4300 2 000,00 - zakup usług pozostałych; 
921 92109 4260 200,00 - zakup energii; (Potuliniec)
 
§5. Po dokonaniu w/w zmian plan budżetu zamyka się dochodami w kwocie 32.989.494,85 PLN, natomiast wydatkami w kwocie 37.808.714,24 PLN. Deficyt budżetu pozostaje bez zmian i wynosi 4.819.219,39 PLN.
 
§6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
  Burmistrz

Marian  Maliński

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Tomasz Sać

Data wytworzenia:
13 kwi 2016

Osoba dodająca informacje

Tomasz Sać

Data publikacji:
13 kwi 2016, godz. 09:09

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Sać

Data aktualizacji:
13 kwi 2016, godz. 09:09