Zarządzenie Nr 43/2017 Burmistrza Gminy Płoty z dnia 1 września 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Burmistrza Płotów Nr 78/2016 z dnia 7 grudnia 2016 r. w sprawie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Gminie Płoty i jej jednostkach organizacyjnych
Zarządzenie Nr 43/2017
Burmistrza Gminy Płoty
z dnia 1 września 2017 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Burmistrza Płotów Nr 78/2016 z dnia 7 grudnia 2016 r. w sprawie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Gminie Płoty i jej jednostkach organizacyjnych
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 446, ze zm.)
§ 1. W Zarządzeniu Nr 78/2016 z dnia 7 grudnia 2016 r. w sprawie zasad rozliczeń podatku od towarów i usług w Gminie Płoty i jej jednostkach organizacyjnych §2 pkt 1 otrzymuje brzmienie: „Urząd Miejski w Płotach – UM”, natomiast pkt 7 otrzymuje brzmienie "Szkoła Podstawowa nr 1 w Płotach – SP 1”. W §3 pkt 6 otrzymuje brzmienie: „W celu identyfikacji faktur VAT, dla każdej z jednostek określono odrębne zasady/wzory numeracji faktur VAT dokumentujących sprzedaż:
1) Urząd Miejski w Płotach – GP,
2) Szkoła Podstawowa nr 2 w Płotach – SP 2,
3) Szkoła Podstawowa w Mechowie – SPME,
4) Szkoła Podstawowa w Wicimicach z siedzibą w Modlimowie – SPWI,
5) Ośrodek Pomocy Społecznej w Płotach – OPS,
6) Przedszkole Miejskie w Płotach – PRZE,
7) Szkoła Podstawowa nr 1 w Płotach – SP1,
8) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach – ZGKiM"
§ 2. Pozostałe zapisy nie ulegają zmianie.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Sławomir Kwiatkowski Data wytworzenia:
11 wrz 2017
Osoba dodająca informacje
Sławomir Kwiatkowski Data publikacji:
11 wrz 2017, godz. 12:40
Osoba aktualizująca informacje
Sławomir Kwiatkowski Data aktualizacji:
11 wrz 2017, godz. 12:40