Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

zakres funkcjonowania

Referat Organizacyjno - Administracyjny i Spraw Obywatelskich prowadzi sprawy:

  1. przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych na pobyt stały i czasowy, prowadzenie ewidencji, w tym zakresie, wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania, wymeldowania i przemeldowania, prowadzenie ewidencji cudzoziemców,

  2. wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu, wymeldowaniu i  o numerze PESEL,

  3. udostępnianie danych z rejestru mieszkańców i rejestru  PESEL,

  4. sporządzanie spisów wyborców, wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,

  5. prowadzenie dokumentacji, zakładanie teczek dowodowych i wydawanie dowodów osobistych,

  6. prowadzenie spraw zgromadzeń i zbiórek publicznych,

  7. prowadzenie wykazu osób pozbawionych praw publicznych i obywatelskich,

  8. utrzymywanie kontaktu i udzielanie informacji z CBD, WBD, WKU i Paszporty,

  9. prowadzenie kancelarii Urzędu,

  10. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji,

  11. udzielanie informacji interesantom, a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy,

  12. dokonywanie zakupu materiałów piśmiennych i biurowych pracownikom Urzędu,

  13. prowadzenie archiwum zakładowego,

  14. sporządzanie wykazu dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu,

  15. sprawowanie nadzoru nad działalnością instytucji kultury (oraz kultury fizycznej) w zakresie realizacji programu działania w danym roku,

  16. prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,

  17. ewidencjonowanie aktów prawnych i przekazywanie ich do realizacji na poszczególne referaty i samodzielne stanowiska,

  18. prenumerata czasopism oraz wydawnictw specjalistycznych i fachowych,

  19. zamawianie i rozprowadzanie pieczęci i pieczątek,

  20. nadzór nad pracownikami gospodarczymi na stanowiskach pomocniczych i obsługi (robotnik gospodarczy, sprzątaczka, kierowca, konserwator i inne wg potrzeb),

  21. przygotowanie materiałów na posiedzenia Rady i komisji oraz ich terminowe doręczenie,

  22. przygotowanie pomieszczeń i obsługa, w tym sporządzanie protokołów z sesji oraz zebrań wiejskich i osiedlowych,

  23. prowadzenie ewidencji postulatów i wniosków radnych,

  24. przyjmowanie ustnego oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy zgodnie z art. 961 Kodeksu cywilnego,

  25. wykonywanie zadań związanych z wyborami do parlamentu europejskiego, prezydenta RP sejmu, senatu, organów samorządu terytorialnego oraz referendum,

  26. wykonywanie zadań związanych z wyborami sołtysów, rad sołeckich, ławników, referendum,

  27. prowadzenie stałej współpracy z delegaturą Krajowego Biura Wyborczego,

  28. prowadzenie rejestru wyborców w systemie informatycznym w tym jego aktualizacja,

  29. prowadzenie spraw z zakresu współpracy z organizacjami pozarządowymi w ramach ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie,

  30. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,

  31. prowadzenie spraw osobowych nauczycieli i innych pracowników szkół, przedszkola w oparciu o prawo pracy, Kartę Nauczyciela i obowiązujących regulaminów wewnętrznych,

  32. przygotowanie dokumentacji konkursowej w przypadku obsadzenia stanowisk kierowniczych w drodze konkursu,

  33. współpraca z dyrektorami jednostek podległych organowi prowadzącemu w zakresie spraw osobowych zatrudnianych przez nich pracowników,

  34. prowadzenie spraw socjalnych pracowników jednostek oświatowych (realizacja decyzji z ZFŚS wydawanych przez kierowników placówek oświatowych),

  35. zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy oraz aktualnej i kompletnej dokumentacji pracowniczej, w tym badań lekarskich, szkoleń bhp i innych niezbędnych zaświadczeń,

  36. przyjmowanie i przechowywanie oświadczeń majątkowych,

  37. prowadzenie rejestru umów.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Radosław Mackiewicz

Data wytworzenia:
02 mar 2021

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
02 mar 2021, godz. 15:18

Osoba aktualizująca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data aktualizacji:
02 mar 2021, godz. 15:58