UCHWAŁA Nr XXV/ 202 /2000 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 29 listopada 2000 roku w sprawie: zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Płotach.
UCHWAŁA Nr XXV/ 202 /2000
Rady Miejskiej w Płotach
z dnia 29 listopada 2000 roku
w sprawie: zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Płotach.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym / tekst jednolity z 1996r. Dz. U. Nr 13 poz. 74, Dz. U. Nr 58 poz. 261, Nr 106 poz. 496, Nr 132 poz. 622; z 1997 roku Nr 9 poz. 43, Nr 106 poz. 679, Nr 107 poz. 686, Nr 113 poz. 734, Nr 123 poz. 775 i 778; z 1998 roku Nr 155 poz. 1014, Nr 162 poz. 1126; z 2000 roku Nr 26 poz. 306, Nr 48 poz. 552, Nr 62 poz. 718, Nr 88 poz. 985/ Rada Miejska w Płotach uchwala co następuje :
§ 1
W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Płotach stanowiącym załącznik do uchwały Nr XXX/246/97 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 25 marca 1997 roku wprowadza się następujące zmiany :
1/ w § 8regulaminu pkt. 4 wprowadza się pkt. 4a w następującym brzmieniu :
"Referat obsługi ekonomiczno-administracyjnej oświaty - 6 etatów"
2/ dodaje się § 27 w brzmieniu :
" Do zadań w zakresie obsługi ekonomiczno-administracyjnej oświaty
należy :
1. Zapewnienie warunków działania placówek oświatowych i kulturalnych :
a/ na wniosek Dyrektora placówki bezpiecznych higienicznych warunków
nauki, wychowania i opieki,
b/ organizowania dowozu dzieci do szkół i przedszkoli,
c/ przygotowanie konkursów na dyrektorów szkół i przedszkoli.
2. Zapewnienie obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej
placówek oświatowych i kulturalnych :
a/ przygotowanie projektów aktów założycielskich szkół i przedszkoli,
b/ przygotowanie projektów arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli,
c/ prowadzenie obsługi finansowo-kadrowej,
d/ realizacja zaleceń organu sprawującego nadzór pedagogiczny.
3. W uzgodnieniu z Dyrektorami placówek oświatowych - wyposażenie
szkół i przedszkoli w pomoce dydaktyczne i sprzęt niezbędny do pełnej
realizacji programów nauczania i wychowania.
4. Referat prowadzi :
a/ obsługę kasową placówek oświatowych i kulturalnych,
b/ pracowniczą kasę zapomogowo-pożyczkową,
c/ obsługę administracyjno-księgową w zakresie zakładowego funduszu
świadczeń socjalnych,
d/ archiwum akt szkół i przedszkoli
6. Referat realizuje wszelką sprawozdawczość w zakresie prowadzonych
Zadań.
7. Referat /wspólnie z dyrektorami placówek opracowuje projekty
Rocznych planów finansowych oraz kontroluje ich realizację."
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miejskiemu w Płotach.
§ 3
uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2001 roku i podlega ogłoszeniu przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Płotach.
Przewodniczący Rady
Jan Przedaszek
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Haraszczuk Data wytworzenia:
12 lis 2009
Osoba dodająca informacje
Tomasz Haraszczuk Data publikacji:
12 lis 2009, godz. 10:07
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Haraszczuk Data aktualizacji:
12 lis 2009, godz. 10:07