Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

UCHWAŁA NR XXV/186/16 RADY MIEJSKIEJ W PŁOTACH z dnia 30 grudnia 2016 r. w sprawie określenia zasad ustalania i przekazywania z budżetu Gminy Płoty na rzecz zakładu budżetowego środków finansowych wynikających z rozliczenia podatku od towarów i usług

Uchwała Nr XXV/186/16
Rady Miejskiej w Płotach

z dnia 30 grudnia 2016 r.

w sprawie określenia zasad ustalania i przekazywania z budżetu Gminy Płoty na rzecz zakładu budżetowego środków finansowych wynikających z rozliczenia podatku od towarów i usług

Na podstawie art. 24 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych zasadach rozliczeń podatku od towarów i usług oraz dokonywania zwrotu środków publicznych przeznaczonych na realizację projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub od państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu przez jednostki samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1454),

Rada Miejska w Płotach uchwala, co następuje:

§ 1. Środki finansowe wynikające z rozliczenia podatku od towarów i usług przez Gminę Płoty mogą być przekazywane na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Płotach na zasadach określonych w niniejszej uchwale.

§ 2. W przypadku, gdy w okresie rozliczeniowym z cząstkowej deklaracji VAT zakładu wynika kwota nadwyżki VAT naliczonego nad VAT należnym i ww. kwota jest odzyskiwana przez Gminę Płoty w drodze wniosku o zwrot VAT wynikający z scentralizowanej deklaracji VAT, Gmina Płoty dokonuje zwrotu ww. nadwyżki na rachunek bankowy zakładu w ciągu 15 dni roboczych od dnia jej otrzymania z Urzędu Skarbowego lub od dnia innego efektywnego uznania nadwyżki na rzecz Gminy Płoty.

§ 3. W przypadku, gdy w okresie rozliczeniowym z cząstkowej deklaracji VAT zakładu wynika kwota nadwyżki VAT naliczonego nad VAT należnym i ww. kwota pomniejsza zobowiązanie VAT Gminy Płoty wynikające z cząstkowych deklaracji VAT centralizowanych jednostek albo kiedy w scentralizowanej deklaracji VAT zostanie wykazana kwota nadwyżki podatku naliczonego nad należnym do przeniesienia na następny okres rozliczeniowy, Gmina Płoty dokona zwrotu ww. nadwyżki na rachunek bankowy zakładu w ciągu 15 dni roboczych od dnia złożenia scentralizowanej deklaracji VAT.

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Płotów.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej


Piotr Jasina

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Tomasz Sać

Data wytworzenia:
02 sty 2017

Osoba dodająca informacje

Tomasz Sać

Data publikacji:
02 sty 2017, godz. 10:43

Osoba aktualizująca informacje

Tomasz Sać

Data aktualizacji:
02 sty 2017, godz. 10:43