Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

U C H W A Ł A Nr XXVIII/297/09 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 28 maja 2009 r. w sprawie: zatwierdzenia Regulaminu korzystania z zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach Programu ?Moje boisko ? Orlik 2012? przy Szkole Podstawowej nr 2 w Płotach.

U C H W A Ł A Nr XXVIII/297/09

Rady Miejskiej w Płotach

z dnia 28 maja 2009 r.



w sprawie: zatwierdzenia Regulaminu korzystania z zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach Programu „Moje boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Płotach.


Na podstawie art. 40 ust.2 pkt. 4, ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Tekst jednolity: Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 , zm. Dz.U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, Nr 153, poz. 1271, Dz.U.
z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; Dz.U. z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337; Dz.U z 2007 r. Nr 48 poz.327, Nr 138, poz. 974, Nr 173 poz. 1218; Dz.U
z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458 oraz z 2009 r. Nr 52, poz. 420 )

Rada Miejska w Płotach uchwala, co następuje:



§ 1



Regulamin korzystania z zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach Programu

„Moje boisko - Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Płotach stanowi załącznik do niniejszej uchwały.



§ 2



Regulamin, o którym mowa § 1, będzie podany do publicznej wiadomość poprzez opublikowanie na tablicy usytuowanej na terenie zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych
w ramach Programu „ Moje boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Płotach.



§ 3



Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Płotów.



§ 4



Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego.



Przewodniczący Rady


Piotr Jasina        



Załącznik do Uchwały Nr XXVIII/297/09

Rady Miejskiej w Płotach

z dnia 28 maja 2009 r.


Regulamin korzystania z zespołu ogólnodostępnych boisk sportowych w ramach Programu „Moje boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 2 w Płotach.


  1. Boiska są czynne w następujących terminach:

    1. planowe zajęcia szkolne dla uczniów SP Nr 2 w Płotach w okresie roku szkolnego:

      • poniedziałek – piątek godz. 800 - 1600

    2. boiska dostępne dla wszystkich chętnych:

      • poniedziałek – piątek godz. 1600 - 2000,

      • sobota godz. 1000 - 2000,

      • niedziela godz. 1000 - 2000,

  2. W miesiącu lipcu i sierpniu obowiązuje odrębny harmonogram korzystania z obiektu.

  3. W sytuacji niekorzystnych warunków atmosferycznych instruktor sportu może zabronić korzystania z obiektu.

  4. Zajęcia sportowe odbywające się w terminach określonych w pkt. 1b koordynuje pełniący dyżur instruktor sportu.

  5. Osoby korzystające z boisk obowiązane są do wpisywania się do rejestru użytkowników prowadzonego przez instruktora sportu oraz okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem.

  6. Dopuszcza się możliwość rezerwacji korzystania z boisk u instruktora sportu.

  7. Korzystanie boisk jest bezpłatne.

  8. Osoby przebywające na boiskach mogą korzystać z pomieszczeń socjalnych.

  9. Teren jest objęty ciągłym monitoringiem.

  10. Warunkiem korzystania z obiektu jest posiadanie odpowiedniego stroju sportowego i obuwia sportowego z zastrzeżeniem pkt.11a (na boisku piłkarskim dopuszcza się obuwie z małymi korkami z tworzywa sztucznego oraz obuwie typu halowego).

  11. W celu zapewnia bezpieczeństwa użytkownikom i korzystania z boisk zgodnie z ich przeznaczeniem zabrania się:

    1. używania butów piłkarskich na wysokich i metalowych korkach oraz kolców,

    2. wprowadzania i użytkowania sprzętu innego niż zgodnego z przeznaczeniem boisk, np. rower, motorower, deskorolka, rolki itp.,

    3. niszczenia urządzeń sportowych i płyty boiska,

    4. wchodzenia na ogrodzenie i urządzenie sportowe,

    5. palenia tytoniu, spożywania alkoholu, żucia gumy,

    6. zaśmiecania, wnoszenia opakowań szklanych i metalowych,

    7. przeszkadzania w zajęciach lub grze,

    8. zakłócania porządku i używania słów wulgarnych,

    9. przebywania na terenie osobom poniżej 15 roku życia po zmroku,

    10. wprowadzania zwierząt,

    11. korzystania z boisk bez zgody instruktora sportu.

  12. Rozstrzygnięcia dotyczące zgodnego z postanowieniami pkt.7 korzystania z boisk podejmuje instruktor sportu, który w zależności od sytuacji może:

    1. nakazać zmianę obuwia sportowego i stroju,

    2. zwrócić uwagę na niewłaściwie, niezgodne z regulaminem zachowanie,

    3. nakazać opuszczenie terenu boisk i szkoły, w szczególnych przypadkach wezwać policję.

  13. Poza planowymi zajęciami wymienionymi w pkt.1a:

    1. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za wypadki powstałe w trakcie korzystania z obiektu

    2. użytkownicy korzystają z boisk na własną odpowiedzialność i odpowiadają materialnie za wyrządzone szkody na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

  14. Korzystający z obiektu są zobowiązani do przestrzegania regulaminu, a w szczególności do uwag instruktora sportu.

  15. Osoby korzystające z boiska ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo we własnym zakresie.

  16. Zarządzający boiskiem nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione na obiekcie rzeczy.

  17. Za szkody materialne powstałe na skutek nieprawidłowego korzystania z boiska i znajdujących się na nim urządzeń odpowiadają korzystający, a w przypadku osób niepełnoletnich – ich opiekunowie i rodzice.

  18. Wszystkich użytkowników boiska obowiązuje ścisłe przestrzeganie przepisów bhp oraz zachowanie porządku, czystości i estetyki na terenie całego obiektu i w jego bezpośrednim otoczeniu.

  19. Zarządzający boiskiem zastrzega sobie prawo do odwołania zaplanowanych wcześniej zajęć na obiekcie w celu przeprowadzenia imprez sportowo – rekreacyjnych lub widowiskowych, po uprzednim uzgodnieniu z zainteresowanymi.

  20. Użytkownik boiska powinien sprawdzić stan techniczny boiska i urządzeń, z których będzie korzystał. W przypadku zauważenia usterek zobowiązany jest zgłosić ten fakt dyrektorowi szkoły lub osobie dozorującej obiekt.

  21. Nauczyciele prowadzący zajęcia z uczniami w ramach zajęć dydaktycznych, opiekuńczych, wychowawczych są odpowiedzialni za bezpieczeństwo oraz za właściwą organizację zajęć, porządek i dyscyplinę ćwiczących.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sławomir Kwiatkowski

Data wytworzenia:
10 cze 2009

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
10 cze 2009, godz. 11:00

Osoba aktualizująca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data aktualizacji:
10 cze 2009, godz. 11:00