Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Minął termin składania ofert

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w Płotach" - POSTĘPOWANIE NR 2

Przejdź do załączników

NAZWA ZADANIA:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym pn.:  „Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w Płotach" - POSTĘPOWANIE NR 2

Tryb postępowania: tryb podstawowy, bez przeprowadzenia negocjacji

Podstawa prawna: art. 275 pkt 1) ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych

POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST NA STRONIE:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a4fa59a6-3ab0-11ef-b37c-4e696a6d8c25


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 134.19Kb) 2024-07-05 17:49:46 11

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Szymon Klimko

Data wytworzenia:
05 lip 2024

Osoba dodająca informacje

Iwona Majewska

Data publikacji:
05 lip 2024, godz. 17:49

Osoba aktualizująca informacje

Iwona Majewska

Data aktualizacji:
05 lip 2024, godz. 17:49