Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Minął termin składania ofert

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym pn.: „Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w Płotach"

Przejdź do załączników

NAZWA ZADANIA:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym pn.:  „Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w Płotach"

Tryb postępowania: tryb podstawowy, bez przeprowadzenia negocjacji

Podstawa prawna: art. 275 pkt 1) ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych

POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST NA STRONIE:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-010291ce-32cb-11ef-acf6-4e696a6d8c25


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 140.02Kb) 2024-06-25 13:37:53 16

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Szymon Klimko

Data wytworzenia:
25 cze 2024

Osoba dodająca informacje

Iwona Majewska

Data publikacji:
25 cze 2024, godz. 13:37

Osoba aktualizująca informacje

Iwona Majewska

Data aktualizacji:
25 cze 2024, godz. 13:37