Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 8/2020 Burmistrza Płotów z dnia 20 stycznia 2020r. w sprawie: likwidacji kasy Urzędu Miejskiego w Płotach, przeprowadzenia inwentaryzacji z likwidacji kasy Urzędu Miejskiego w Płotach oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej

Zarządzenie Nr 8/2020 Burmistrza Płotów z dnia 20 stycznia 2020r.   w sprawie: likwidacji kasy Urzędu Miejskiego w Płotach, przeprowadzenia inwentaryzacji z likwidacji kasy Urzędu Miejskiego w Płotach oraz powołania Komisji Inwentaryzacyjnej               Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2018 r., poz. 395 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:     §1. Zarządzam:
  1. likwidację kasy Urzędu Miejskiego w Płotach z dniem 1 lutego 2020r.,
  2. przeprowadzenie inwentaryzacji na dzień 31 stycznia 2020r., metodą spisu z natury kasy Urzędu Miejskiego w Płotach, w tym gotówki i druków ścisłego zarachowania.
  §2. Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji, o której mowa w § 1 pkt. 2, w składzie:
  1. Rafał Jakubcewicz -           przewodniczący
  2. Magdalena Zdzięborska    -           członek
  3. Karolina Walukiewicz        -           członek
  §3. Zobowiązuję Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej do sporządzenia i przedłożenia protokołu z przeprowadzonej inwentaryzacji.   §4. Nadzór nad wykonaniem zadnia powierzam Sekretarzowi Gminy i Skarbnikowi Gminy.           §5. Zarządzenie wchodzi w życie w dzień podpisania.   Burmistrz            Radosław Mackiewicz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Radosław Mackiewicz

Data wytworzenia:
20 sty 2020

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
22 sty 2020, godz. 14:16

Osoba aktualizująca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data aktualizacji:
22 sty 2020, godz. 14:18