Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

zakres funkcjonowania

Do zadań Radcy Prawnego należy:

  1. wydawanie opinii prawnych w sprawach o złożonym charakterze prawnym
  2. udzielanie kierownictwu Urzędu bieżącej informacji prawnej,
  3. informowane pracowników o zmianach przepisów i wyjaśnianie im na ich prośbę zagadnień prawnych,
  4. reprezentowanie Gminy w postepowaniach sądowych, w tym w postępowaniach przed sądami administracyjnymi na  podstawie upoważnień Burmistrza,
  5. reprezentowanie Gminy w postępowaniach przed innymi organami na podstawie upoważnień Burmistrza,
  6. sprawdzanie pod względem zgodności z prawem projektów uchwał rady i innych aktów prawnych,
  7. sprawdzanie pod względnym zgodności z prawem projektów umów,
  8. sprawdzanie pod względem zgodności z prawem projektów decyzji i innych aktów administracyjnych w przypadku spraw o skomplikowanym charakterze prawnym.

Zadania Radcy Prawnego mogą zostać powierzone na podstawie umowy kancelarii radcowskiej lub adwokackiej.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Radosław Mackiewicz

Data wytworzenia:
05 mar 2021

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
05 mar 2021, godz. 12:52

Osoba aktualizująca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data aktualizacji:
05 mar 2021, godz. 12:52