Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

USC-VI Rejestracja zgonu

Podstawa prawna: art. 92-95 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2064). I. WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Karta zgonu wydana przez służbę zdrowia.
2. Dokument tożsamości osoby zmarłej.
3. Do wglądu:
• dokument stwierdzający tożsamość osoby zgłaszającej zgon,
• dokument stwierdzający tożsamość współmałżonka osoby zmarłej II. OPŁATY: Brak III.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Niezwłocznie IV.JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Urząd Stanu Cywilnego (USC). V.TRYB ODWOŁAWCZY: Brak W przypadku konieczności sprostowania lub uzupełnienia treści aktu - wniosek do Kierownika Urzędu Stanu o sprostowanie lub uzupełnienie treści aktu zgonu.
W przypadku konieczności unieważnienia aktu - wniosek do Sądu Rejonowego w Gryficach o unieważnienie aktu zgonu. VI. UWAGI: 1. Zgłoszenia zgonu może dokonać najbliższa pozostała rodzina osoby zmarłej, a mianowicie:
- pozostały małżonek(ka);
- krewni zstępni;
- krewni wstępni;
- krewni boczni do 4 stopnia pokrewieństwa;
- powinowaci w linii prostej do 1 stopnia. 2. Po rejestracji zgonu wydawany jest 1 odpis skrócony aktu zgonu Rejestracji zgonu dokonuje się w USC Płoty w pokoju 12 tel. 91 38 51 411

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sławomir Kwiatkowski

Data wytworzenia:
15 lip 2020

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
15 lip 2020, godz. 14:26

Osoba aktualizująca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data aktualizacji:
15 lip 2020, godz. 14:26