Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Samodzielne stanowisko pełnomocnika ds. rozwiązywania problemów alkoholowych

Inspektor ds. rozwiązywania problemów alkoholowych


Marzenna Hospodarysko


tel. 913 033 405 w. wybierz 7 następnie 4

 

email. m.hospodarysko@ploty.pl

 

pokój nr 10

 

Do zadań Samodzielnego stanowiska pełnomocnika ds. rozwiązywania problemów alkoholowych należy:

  1. działanie na rzecz tworzenia i wzmacniania lokalnej koalicji trzeźwościowej, szukanie poparcia dla działań na rzecz zmniejszania rozmiarów problemów alkoholowych, narkomanii, przemocy w rodzinie oraz innych patologii społecznych,
  2. przeprowadzenie analizy problemów alkoholowych i stanu zasobów w dziedzinie ich rozwiązywania,
  3. przygotowywanie wspólnie z gminną komisją i przedkładanie Burmistrzowi Gminy corocznie:
    1. projektu gminnego programu,
    2. projektu preliminarza na jego wykonanie, projektu sprawozdania z jego realizacji,
  4. ogłaszanie i przeprowadzanie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu,
  5. bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu,
  6. współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywana problemów alkoholowych, narkomanii, przemocy w rodzinie oraz innych patologii społecznych,
  7. udział w naradach i szkoleniach organizowanych przez pełnomocnika wojewody ds. rozwiązywania problemów alkoholowych,
  8. współpraca z pełnomocnikiem wojewody ds. rozwiązywania problemów alkoholowych w celu uzyskania pomocy merytorycznej, materialnej na realizację gminnego programu, szkolenia, konsultację doradztwo, udostępnianie materiałów edukacyjnych i szkoleniowych,
  9. wdrażanie i propagowanie na terenie gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych,
  10. udział w posiedzeniach gminnej komisji,
  11. bieżąca ewaluacja i wprowadzanie lokalnych inicjatyw z dziedziny rozwiązywania problemów patologii społecznych (alkoholizm, narkomania, znęcanie w rodzinie i inne),
  12. podpisywanie dyspozycji wypłat dokonywanych w ramach umów z podmiotami i osobami realizującymi zadania gminnego programu,
  13. podpisywanie korespondencji związanej z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych do organów władzy i administracji samorządowej tj. sądu rejonowego, dyrektorów szkół i placówek oświatowo-wychowawczych, szpitali i ośrodków zdrowia ośrodków pomocy społecznej, komendantów policji oraz pełnomocników wojewody.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Sławomir Kwiatkowski

Data wytworzenia:
05 mar 2021

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
17 kwi 2009, godz. 12:18

Osoba aktualizująca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data aktualizacji:
22 cze 2021, godz. 09:26