Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Płotach

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Samodzielne stanowisko ds. oświaty i przedsiębiorczości

Inspektor ds. oświaty i przedsiębiorczości


Magdalena Zdzięborska

tel. 913 033 405 w. wybierz 7 następnie 5

 

email. edg@ploty.pl

 

pokój nr 16

 

Do zadań samodzielnego stanowiska ds. oświaty i przedsiębiorczości należy:

  1. ustalenie planu sieci publicznych szkół podstawowych oraz granic ich obwodów,
  2. realizacja wydanych zaleceń wynikających z czynności nadzoru przez organ sprawujący nadzór pedagogiczny,
  3. występowanie z wnioskami w sprawach dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych do dyrektora przedszkola lub szkoły i organu sprawującego nadzór pedagogiczny,
  4. organizacja  konkursów na stanowisko dyrektora szkoły albo przedszkola,
  5. przygotowanie czynności związanych z powierzeniem stanowiska  dyrektora szkoły lub przedszkola,
  6. wnioskowanie o przedłużenie powierzenia stanowiska dyrektora szkoły lub przedszkola,
  7. udzielanie opinii w sprawie powierzenia i odwołania ze stanowisk wicedyrektorów i innych stanowisk kierowniczych w szkołach,
  8. prowadzenie spraw związanych z  odwołaniem nauczyciela ze stanowiska kierowniczego,
  9. przeprowadzania postępowania wyjaśniającego w sprawie wniosku o odwołanie dyrektora szkoły albo przedszkola,
  10. dokonywanie oceny cząstkowej pracy nauczyciela będącego dyrektorem szkoły lub przedszkola,
  11. powoływanie komisji egzaminacyjnej  dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy,
  12. sprawdzanie pod względem merytorycznym arkuszy organizacyjnych szkół i przedszkoli,
  13. odpracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie oświaty,
  14. inicjowanie działań w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych na cele oświatowe,
  15. prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej (SIO),
  16. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kształcenia młodocianych pracowników,
  17. prowadzenie i rozliczanie programów rządowych w tym na podręczniki szkolne,
  18. ustalanie list osób oczekujących na lokale mieszkalne,
  19. kierowanie do zawarcia umów najmu,
  20. ustalanie stawek czynszu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  21. wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  22. naliczanie opłat za zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych,
  23. prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej,
  24. prowadzenie spraw związanych z rozkładem czasu pracy aptek ogólnodostępnych,
  25. prowadzenie spraw związanych z kartami pojazdów i zlecaniem remontów busów służbowych.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Radosław Mackiewicz

Data wytworzenia:
05 mar 2021

Osoba dodająca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data publikacji:
05 mar 2021, godz. 13:52

Osoba aktualizująca informacje

Sławomir Kwiatkowski

Data aktualizacji:
22 cze 2021, godz. 09:26