Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Płotach

Obwieszczenie Burmistrza Płotów z dn. 27.05.2020r., znak: PPiB.6730.18.2020.AK

PPiB.6730.18.2020.AK
Płoty, dnia 27 maja 2020r.
 
OBWIESZCZENIE
BURMISTRZA PŁOTÓW
 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2020r., poz. 256 z późn. zm.) Burmistrz Płotów podaje do publicznej wiadomości, że zgodnie z wnioskiem Solar SGE II Sp. z o.o., ul. Bolesława Śmiałego 15/8, 70-351 SZCZECIN o wydanie decyzji o warunkach zabudowy dla przedsięwzięcia pn..: „Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 1 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na części działki 332/22, obręb Potuliniec, gm. Płoty” prowadzone jest postępowanie znak: PPiB.6730.18.2020.AK w ramach którego w dniu 27.05.2020r. skierowano do: Starostwa Powiatowego w Gryficach, Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Gryficach oraz Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie celem uzgodnienia projekt ww. decyzji o ustaleniu warunków zabudowy.
W związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym w powyższej sprawie, w Urzędzie Miejskim w Płotach, w terminie 14 dni od daty podania publicznej wiadomości, można zapoznać się z aktami sprawy, wypowiedzieć się do zebranych dowodów i materiałów oraz złożyć swoje ewentualne uwagi, wnioski lub zastrzeżenia w powyższej sprawie.
Akta sprawy dostępne są w każdym stadium postępowania w siedzibie Urzędu Miejskiego w Płotach, Pl. Konstytucji 3 Maja 1 w pokoju nr 17 od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1500 – Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji Samorządowych

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sławomir Kwiatkowski 01-06-2020 12:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Radosław Mackiewicz 27-05-2020
Ostatnia aktualizacja: - 01-06-2020 12:32