Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Płotach

Burmistrz Płotów informuje, że Gmina Płoty będzie ubiegać się o dotację ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie na zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych z terenu Miasta i Gminy Płoty.

OGŁOSZENIE
 
         Burmistrz Płotów informuje, że Gmina Płoty będzie ubiegać się o dotację ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie na zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych z terenu Miasta i Gminy Płoty.
WFOŚiGW w Szczecinie dopuszcza możliwość finansowania transportu i utylizacji azbestu, który został już zdemontowany.
WFOŚiGW w Szczecinie, ani Urząd Miejski w Płotach nie udziela dofinansowania na nowe pokrycie dachu.
         W związku z powyższym, osoby zainteresowane powinny zgłosić się do Urzędu Miejskiego w Płotach, pokój 21-22 w celu złożenia stosownego wniosku. Wnioski dostępne są w Urzędzie Miejskim w Płotach lub na stronie internetowej: www.bip.ploty.pl. Do wniosku wymagana jest dokumentacja fotograficzna.
Wnioski przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia
02 sierpnia 2019 r.
Jednocześnie informujemy, że osoby ubiegające się o dofinansowanie na demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych powinny dokonać zgłoszenia wymiany pokrycia dachowego w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Gryficach.
         Dodatkowe informacje i wyjaśnienia można uzyskać w ww. pokoju Urzędu Miejskiego w Płotach, tel. 91 38 51 415 wew. 31 lub 22,
e-mail: b.kocik@ploty.pl lub i.majewska@ploty.pl

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sławomir Kwiatkowski 16-07-2019 11:27
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Radosław Mackiewicz 16-07-2019
Ostatnia aktualizacja: - 16-07-2019 11:27