Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Płotach

Zarządzenie nr 22/2016 Burmistrza Miasta Płoty w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania publicznego pn: "Udzielenie kredytu w kwocie 1 000 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów"

Zarządzenie Nr 22/2016
Burmistrza Miasta Płoty

z dnia 15 kwietnia 2016 r.

w sprawie powołania komisji przetragowej

 Na podstawie art. 19 ust.2 i art. 21 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). zarządza się, co następuje:

§ 1.  Powołuje się komisję przetargową do przeprowadzania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania publicznego pn: ?Udzielenie kredytu  w kwocie 1 000 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych  pożyczek i kredytów?

§ 2.  Ustala się następujący skład komisji:

 Sławomir Nowak - przewodniczący komisji,

 Elżbieta Charkiewicz - zastępca przewodniczącego komisji,

 Iwona Majewska - sekretarz;

 Elżbieta Żukowowska - członek komisji.

§ 3.  Komisja, o której mowa w § 1 rozpocznie działalność z dniem powołania, a zakończy z dniem podpisania umowy z wybranym wykonawcą, niezależnie w którym kolejno przeprowadzonym postępowaniu zostanie on wybrany.

§ 4.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

  

 

 

 

 Burmistrz


Marian Maliński

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Sać 19-04-2016 09:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 19-04-2016
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Sać 19-04-2016 09:57