Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Płotach

Protokół z pierwszego posiedzenia Gminnej Komisji Wyborczej w Płotach

Protokół

z pierwszego posiedzenia Gminnej Komisji Wyborczej

w Płotach

 

Posiedzenie zwołał Burmistrz Płotów w dniu 23 lutego 2015 r.

W posiedzeniu uczestniczyli :

 

  1. Burmistrz  Płotów – Marian Maliński
  2. Urzędnik Wyborczy - Małgorzata Skrzypiec

oraz  Gminna Komisja Wyborcza powołana w dniu 13 lutego 2015 r. przez Komisarza Wyborczego  w Szczecinie  w składzie:

1.Elżbieta Charkiewicz

2.Marzenna Renata Hospodarysko

3.Rafał Jakubcewicz

4.Aldona Danuta  Kuczyńska

5.Renata Melnik

6.Anna Rynalska

7.Elżbieta Żukowska

Burmistrz Marian Maliński przedstawił Gminnej Komisji Wyborczej cele i zadania  Komisji powołanej do przeprowadzenia wyborów uzupełniających do Rady Miejskiej w Płotach w okręgu wyborczym  Nr 4, zarządzonych na dzień 12 kwietnia 2015 r.

Ponadto omówione zostały:

organizacja wyborów, kalendarz wyborczy,  warunki lokalowe i techniczne.

 

Następnie wybrano Przewodniczącego i Zastępcę Komisji.

Przewodniczący  Gminnej Komisji Wyborczej - Marzenna Renata Hospodarysko

Zastępca  Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej - Elżbieta Charkiewicz. 

 

 

Przewodnicząca Gminnej Komisji Wyborczej

w Płotach                      

Marzenna Renata Hospodarysko      

 

                                              Załącznik Nr 1 do protokołu z dnia 23.02.2015 r.

 

 Plan Pracy Gminnej Komisji Wyborczej w wyborach uzupełniających, zarządzonych na dzień 12 kwietnia 2015 r.

 

Komisja ustaliła:

1.plan pracy,

2.sposób podania do publicznej wiadomości informacji o swoim składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach ,

3.działania związane z przyjmowaniem zgłoszeń list kandydatów na radnych, 4.wydanie potwierdzeń przyjęcia zgłoszenia list kandydatów  na radnych,

5.rejestrowanie list kandydatów na radnych,

6.nadanie w drodze losowania numerów zarejestrowanym listom kandydatów na radnych, ustalenie treści i zarządzenie wydrukowana obwieszczenia o zarejestrowanych  listach kandydatów na radnych ( dane wymagane przepisami Kodeksu Wyborczego),

7.powołanie obwodowej komisji  wyborczej na podstawie zgłoszeń  dokonanych przez pełnomocnika komitetu wyborczego,

8.ustalenie treści i zarządzenie wydrukowania kart  do głosowania, 9.rozpatrywanie w zakresie swoje właściwości  skarg na działalność obwodowej komisji  wyborczej  i udzielenie pomocy w zakresie wykonywania  przez nią zadań wyborczych,

10.współdziałanie z Komisarzem Wyborczym, ustalenie  wyników głosowania i wyników wyborów do Rady Miejskiej w Płotach w okręgu wyborczym Nr 4.

 

Dyżury:

poniedziałek  23.02.2015 r. ( od godz. 13 do 15)

wtorek           24.02.2015 r. (od godz. 13 do 15)

środa             25.02.2014 r.  (od godz. 13 do 15)

czwartek       26.02.2015 r.  (od godz. 13 do 15)  

piątek            27.02.2015 r.  (od godz. 13 do 15) 

poniedziałek 02.03.2015 r.  (od godz. 13 do 15) 

wtorek          03.03. 2015 r.   (od godz. 13 - do 24)

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Sławomir Kwiatkowski 25-02-2015 10:05
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-02-2015
Ostatnia aktualizacja: - 25-02-2015 10:05