herb BIP - Urząd Miejski w Płotach

www.ploty.pl

Mapa biuletynu

Miasto i Gmina Płoty
|___Dane teleadresowe
|___Statut Gminy Płoty
|___Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Płotach
|___Wydziały i stanowiska samodzielne
      |___Urząd Stanu Cywilnego
      |___Biuro Rady Miejskiej
      |___Referat Organizacyjno-Administracyjny i Spraw Obywatelskich
      |___Referat Budżetowy
      |___Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji Samorządowych
      |___Referat Podatkowy
      |___Samodzielne stanowisko ds. promocji, sportu, OC i spraw wojskowych, bhp i OSP
      |___Samodzielne Stanowisko ds. kadr i szkoleń i spraw socjalnych
      |___Samodzielne stanowisko pełnomocnika ds. rozwiązywania problemów alkoholowych
      |___Straż Miejska
|___Jednostki Organizacyjne
|___Ogłoszenia i obwieszczenia
      |___Gmina Płoty ogłasza nabór dla podmiotów spoza sektora finansów publicznych na wspólne przygotowanie i realizację projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
      |___Konkurs ofert i oferty realizacji zadania celu publicznego
            |___KONKURS OFERT na administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi w Gminie Płoty w następujących miejscowościach: Płoty, ul. Jesionowa, Dąbie, Gostyń, Mechowo, Natolewice, Pniewo, Wicimice, Wytok
            |___Konkurs ofert na realizację zadań z zakresu zadania własnego gminy pn. kultura fizyczna i turystyka, które przeznaczone są do realizacji w 2015 roku w drodze zlecenia.
            |___Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadania pn. Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Płoty do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego w Gryficach. 2015
            |___Konkurs ofert na realizację zadań z zakresu zadania własnego gminy pn. kultura fizyczna i turystyka, które przeznaczone są do realizacji w 2014 roku w drodze zlecenia.
            |___Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadania pn. "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Płoty do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Gryficach." 2014
            |___Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadania pn. "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Płoty do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Gryficach."
            |___Konkurs ofert na realizację zadań z zakresu zadania własnego gminy pn. kultura fizyczna i turystyka, które przeznaczone są do realizacji w 2013 roku w drodze zlecenia.
      |___ZAPYTANIE OFERTOWE
|___Wybory i Referenda
      |___Referendum w sprawie odwołania Burmistrza Płotów oraz Rady Miejskiej w Płotach przed upływem kadencji
      |___Wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzone na dzień 25 października 2015 r.
      |___WYBORY PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZARZĄDZONE NA DZIEŃ 10 MAJA 2015
      |___Referendum Ogólnokrajowe 2015
      |___Wybory Prezydenta RP 2015 r.
      |___Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Płotach w dniu 12 kwietnia 2015r.
      |___Wybory Samorządowe 2014
      |___Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014 r.
      |___Wybory do Sejmu i Senatu 2011
      |___Wybory samorządowe 2010r.
      |___WYBORY PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZARZĄDZONE NA DZIEŃ 20 CZERWCA 2010 R
|___Archiwum
|___Dostęp do Informacji Publicznej nie udostępnionej w BIP
|___Statystyka Gminy
|___Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego w Płotach
Burmistrz Miasta
|___Burmistrz Płotów
|___Zastępca Burmistrza
|___Zarządzenia Burmistrza
      |___2017
      |___2016
      |___2015
      |___2014
      |___2013
      |___2012
      |___2011
      |___2010
      |___2009
      |___2008
      |___2007
      |___2006
      |___2005
      |___2004
      |___2003
Prawo lokalne
|___Uchwały Rady Miejskiej
      |___Rada Miejska VII kadencji - sesje 2017 r.
            |___XXVII z dnia 10 lutego 2017 r.
            |___XXVI z dnia 27 stycznia 2017 r.
      |___Rada Miejska VII kadencji - sesje 2016r.
            |___XXV z dnia 30 grudnia 2016 r.
            |___XXIV z dnia 23 listopada 2016 r.
            |___XXIII z dnia 13 października 2016 r.
            |___XXII z dnia 24 sierpnia 2016 r.
            |___XXI z dnia 30 czerwca 2016 r.
            |___XX z dnia 20 czerwca 2016 r.
            |___XIX z dnia 30 maja 2016 r.
            |___XVIII z dnia 26 kwietnia 2016 r.
            |___XVII z dnia 19 marca 2016 r.
            |___XVI z dnia 4 lutego 2016 r.
            |___XV z dnia 29 stycznia 2016 r.
      |___Rada Miejska VII kadencji - sesje 2015r.
            |___XIV z dnia 29 grudnia 2015 r.
            |___XIII z dnia 18 listopada 2015r.
            |___XI z dnia 28 sierpnia 2015r.
            |___X z dnia 6 sierpnia 2015r.
            |___IX z dnia 30 czerwca 2015r.
            |___VIII z dnia 10 czerwca 2015 r.
            |___VII z dnia 27 maja 2015r.
            |___VI z dnia 7 maja 2015r.
            |___V z dnia 31 marca 2015r.
            |___IV z dnia 10 lutego 2015r.
      |___Rada Miejska VII kadencji - sesje 2014r.
            |___III z dnia 30 grudnia 2014 r.
            |___II z dnia 8 grudnia 2014r.
            |___I z dnia 28 listopada 2014r.
      |___Rada Miejska VI kadencji - sesje 2014r.
            |___XLV z dnia 5 listopada 2014
            |___XLIV z dnia 30 września 2014
            |___XLIII z dnia 29 sierpnia 2014
            |___XLII z dnia 30 czerwca 2014 r.
            |___XLI z dnia 23 czerwca 2014 r
            |___XL z dnia 29 maja 2014
            |___XXXIX z dnia 28 marca 2014 r.
            |___XXXVIII z dnia 31 stycznia 2014 r.
            |___ XXXVII z dnia 8 stycznia 2014 r.
      |___Rada Miejska VI kadencji - sesje 2013r.
            |___XXXVI z dnia 31 grudnia 2013 r.
            |___XXXV z dnia 6 grudnia 2013 r.
            |___XXXIV z dnia 8 listopada 2013 r.
            |___XXXIII z dnia 25 października 2013 r.
            |___XXXII z dnia 26 września 2013 r.
            |___XXXI z dnia 29 sierpnia 2013 r.
            |___XXX z dnia 27 czerwca 2013r.
            |___XXIX z dnia 29 maja 2013 r.
            |___XXVIII z dnia 10 maja 2013 r.
            |___XXVII z dnia 19 kwietnia 2013 r.
            |___XXVI z dnia 22 marca 2013 r.
            |___XXV z dnia 31 stycznia 2013 r.
      |___Rada Miejska VI kadencji - sesje 2012r.
            |___XXIV z dnia 28 grudnia 2012 r.
            |___XXIII z dnia 28 listopada 2012 r.
            |___XXII z dnia 9 listopada 2012 r.
            |___XXI z dnia 27 września 2012 r.
            |___XX z dnia 14 września 2012 r.
            |___XIX z dnia 31 sierpnia 2012 r.
            |___XVIII z dnia 22 czerwca 2012 r.
            |___XVII z dnia 29 maja 2012 r.
            |___XVI z dnia 27 kwietnia 2012 r.
            |___XV z dnia 30 marca 2012 r.
            |___XIV z dnia 7 marca 2012 r.
            |___XIII z dnia 3 lutego 2012 r.
      |___Rada Miejska VI kadencji - sesje 2011r.
            |___XII z dnia 30 grudnia 2011
            |___XI z dnia 21 grudnia 2011
            |___X z dnia 23 listopada 2011
            |___IX z dnia 4 listopada 2011
            |___VIII z dnia 30 września 2011
            |___VII z dnia 2 września 2011
            |___VI z dnia 30 czerwca 2011
            |___V z dnia 3 czerwca 2011
            |___IV z dnia 15 marca 2011
            |___III z dnia 11 luty 2011
      |___Rada Miejska VI kadencji - sesje 2010r.
            |___II z dnia 30 grudnia 2010
            |___I z dnia 1 grudnia 2010
      |___Rada Miejska V kadencji - sesje 2010r.
            |___XLVIII z 11 listopada 2010
            |___XLVII z 29 października 2010
            |___XLVI z 29 września 2010
            |___XLV - z 27 sierpnia 2010
            |___XLIV - z 30 czerwca 2010
            |___XLIII - z 28 maja 2010
            |___XLII - z 23 Kwietnia 2010
            |___XLI - z 25 marca 2010
            |___XL - 19 luty 2010
            |___XXXIX - 26 stycznia 2010
      |___Rada Miejska V kadencji - sesje 2009r.
            |___XXXVIII - 30 grudnia 2009
            |___XXXVII - 6 grudnia 2009
            |___XXXVI - 19 listopad 2009
            |___XXXV - 12 październik 2009
            |___XXXIV - 17 września 2009
            |___XXXIII - 28 sierpnia 2009r.
            |___XXXII - 24 sierpnia 2009 r.
            |___XXXI - 17 lipca 2009
            |___XXX - 30 czerwca 2009
            |___XXIX - 25 czerwca 2009 r.
            |___ XXVIII - 28 maja 2009r
            |___XXVII - 31 marca 2009r.
            |___XXVI - 6 marca 2009
                  |___Uchwała Nr XXVI / 266 / 09 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 6 marca 2009r. w sprawie: zmian planu wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
                  |___Uchwała Nr XXVI / 265 / 09 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 6 marca 2009r. w sprawie: zmian w budżecie gminy
            |___XXV - 6 luty 2009
      |___Rada Miejska V kadencji - sesje 2008r.
            |___XXIV - 30 grudnia 2008
            |___XXIII - 12 grudnia 2008
            |___XXII - 13 listopada 2008
            |___XXI - 30 września 2008
            |___XX - 5 września 2008
            |___XIX - 30 czerwca 2008
            |___XVIII - 13 czerwca 2008
            |___XVII - 18 kwietnia 2008
            |___XVI - 14 marca 2008
            |___XV - 8 luty 2008
      |___Rada Miejska V kadencji - sesje 2007r.
            |___XIV - 28 grudnia 2007
            |___XIII - 23 listopada 2007
            |___XII - 28 września 2007
            |___XI - 29 sierpień 2007
            |___X - 13 sierpień 2007
            |___IX - 26 czerwiec 2007
            |___VIII - 21 czerwiec 2007 r.
            |___VII - 11 maja 2007r.
            |___VI - 3 kwiecień 2007r.
            |___V - 2 marzec 2007r.
            |___IV - 26 styczeń 2007r.
      |___Rada Miejska V kadencji - sesje 2006r.
            |___III - 29 grudzień 2006r.
            |___II - 5 grudzień 2006r.
            |___I - 27 listopad 2006r.
      |___Rada Miejska IV kadencji - sesje 2006r.
            |___XLI - 26 październik 2006r.
            |___XL - 25 sierpień 2006r.
            |___XXXIX - 30 czerwiec 2006r.
            |___XXXVIII - 26 maj 2006r.
            |___XXXVII - 27 kwiecień 2006r.
            |___XXXVI - 31 marzec 2006r.
            |___XXXV - 24 luty 2006r.
      |___Rada Miejska IV kadencji - sesje 2005r.
            |___XXXIV - 29 grudzień 2005r.
            |___XXXIII - 29 listopad 2005r.
            |___XXXII - 27 październik 2005r.
            |___XXXI - 30 wrzesień 2005r.
            |___XXX - 26 sierpień 2005r.
            |___XXIX - 28 czerwiec 2005r.
            |___XXVIII - 13 maj 2005r.
            |___XXVII - 22 kwiecień 2005r.
            |___XXVI - 18 marzec 2005r.
            |___XXV - 11 luty 2005r.
      |___Rada Miejska IV kadencji - sesje 2004r.
            |___XXIV - 29 grudzień 2004r.
            |___XXIII - 10 grudzień 2004r.
            |___XXII - 15 listopad 2004r.
            |___XXI - 30 wrzesień 2004r.
            |___XX - 26 sierpień 2004r.
            |___XIX - 21 lipiec 2004r.
            |___XVIII - 28 czerwiec 2004r.
            |___XVII - 21 maj 2004r.
            |___XVI - 27 kwiecień 2004r.
            |___XV - 30 marca 2004r.
            |___XIV - 20 luty 2004r.
      |___Rada Miejska IV kadencji - sesje 2003r.
            |___XIII - 29 grudzień 2003r.
            |___XII - 9 grudzień 2003r.
            |___XI - 14 listopad 2003r.
            |___X - 26 wrzesień 2003r.
            |___IX - 27 sierpień 2003r.
            |___VIII - 30 czerwiec 2003r.
            |___VII - 16 maj 2003r.
            |___VI - 15 kwiecień 2003r.
            |___V - 21 marzec 2003r.
            |___IV - 14 luty 2003r.
      |___Rada Miejska IV kadencji - sesje 2002r.
            |___III - 30 grudzień 2002r.
            |___II - 12 grudzień 2002r.
            |___I - 19 listopad 2002r.
      |___Rada Miejska III kadencji - sesje 2002r.
            |___XLVI - 10 październik 2002r.
            |___XLV - 27 wrzesień 2002r.
            |___XLIV - 29 sierpień 2002r.
            |___XLIII - 28 czerwiec 2002r.
            |___XLII - 24 maj 2002r.
            |___XLI - 26 kwiecień 2002r.
            |___XL - 7 marzec 2002r.
            |___XXXIX - 8 luty 2002r.
      |___Rada Miejska III kadencji - sesje 2001r.
            |___XXXVII - 3 grudzień 2001r.
            |___XXXV - 26 październik 2001r.
            |___XXXIV - 28 wrzesień 2001r.
            |___XXXIII - 31 sierpień 2001r.
            |___XXXII - 29 czerwiec 2001r.
            |___XXXI - 1 czerwiec 2001r.
            |___XXX - 20 kwiecień 2001r.
            |___XXIX - 9 marzec 2001r.
            |___XXVIII - 2 luty 2001r.
      |___Rada Miejska III kadencji - sesje 2000r.
            |___XXVI - 20 grudzień 2000r.
            |___XXV - 29 listopad 2000r.
            |___XXIII - 29 wrzesień 2000r.
            |___XXII - 25 sierpień 2000r.
            |___XXI - 30 czerwiec 2000r.
            |___XX - 19 maj 2000r.
            |___XIX - 14 kwiecień 2000r.
            |___XVIII - 10 marzec 2000r.
            |___XVII - 4 luty 2000r.
      |___Rada Miejska III kadencji - sesje 1999r.
            |___XV - 16 grudzień 1999r.
            |___XIV - 29 październik 1999r.
            |___XIII - 29 wrzesień 1999r.
            |___XII - 27 sierpnień 1999r.
            |___XI - 30 czerwiec 1999r.
            |___X - 28 maj 1999r.
            |___IX - 30 kwiecień 1999r.
            |___VIII - 26 marzec 1999r.
            |___VII - 26 luty 1999r.
            |___VI - 29 styczeń 1999r.
|___Dziennik Ustaw
|___Monitor Polski
|___Podatki i opłaty
      |___Informacje i deklaracje podatkowe
|___Strategia rozwoju
|___Studium i Plany Zagospodarowania Przestrzennego
      |___Zmiana w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Płoty obejmującej przebieg gazociągu wysokiego ciśnienia DN 700 przez teren gminy, węzła "Płoty" oraz drogi dojazdowej do węzła w ramach programu BalticPipe na obszarze RP
      |___Zmiana w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Płoty obejmującej przebieg gazociągu wysokiego ciśnienia DN 700 mm na odcinku Nowogard-Płoty
      |___Zmiana w miejscowym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty, obejmująca teren w obszarze jednostki strukturalnej planu "B"
      |___Zmiana w miejscowym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty, obejmująca teren w obszarze jednostki strukturalnej planu "A"
      |___Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty w obrębie geodezyjnym Płoty 3, dla działki nr 360
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Kocierz w gminie Płoty
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu stacji paliw i terenów rekreacyjnych w obrębie Modlimowo gmina Płoty
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu części działki 109, obręb geodezyjny Słudwia, gmina Płoty
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty w obrębie ulic Kościelna, Krótka, Jedności Narodowej, Sienkiewicza i 1 Armii Wojska Polskiego
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty obejmujący teren w rejonie ulicy Parkowej
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty obejmujący teren w rejonie ulic Osiedle 700-Lecia i Górna
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty obejmujący teren w rejinie ulicy Bajkowej
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty obejmujący teren pod lokalizację cmentarza komunalnego
      |___Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Płoty, obejmujący przebieg gazociągu wysokiego ciśnienia do DN 700 na odcinku Sowno-Pniewo
      |___Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Płoty
|___Gminny Program Opieki nad Zabytkami na lata 2012 - 2016 dla Gminy Płoty
|___GOSPODARKA ODPADAMI
Gospodarka finansowa
|___Budżet
      |___2017 - WPF GMINY PŁOTY 2017 - 2028
      |___2017 - BUDŻET
      |___2016 - WPF GMINY PŁOTY 2016 - 2028
      |___2016 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty
      |___2016 - BUDŻET
      |___2015 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2015 - 2027
      |___2015 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty
      |___2015 - WPF GMINY PŁOTY 2015 - 2027
      |___2015 - BUDŻET
      |___2014 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2014 - 2025
      |___2014 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty
      |___2014 - WPF GMINY PŁOTY 2014 - 2025
      |___2014 - BUDŻET
      |___2013 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2013 - 2025
      |___2013 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty
      |___2013 - WPF GMINY PŁOTY 2013 - 2025
      |___2013 - BUDŻET
      |___2012 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2012 - 2026
      |___2012 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty
      |___2012 - WPF GMINY PŁOTY 2012 - 2026
      |___2012 - BUDŻET
      |___2011 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2011 - 2025
      |___2011 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty
      |___2011 - WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA GMINY PŁOTY 2011 - 2025
      |___2011 - BUDŻET
      |___2010 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty
            |___SESJA II z 30 grudnia 2010 r.
            |___SESJA I z 7 grudnia 2010 r.
            |___SESJA XLVIII z 11 listopada 2010 r.
            |___SESJA XLVII z 29 października 2010 r.
            |___SESJA XLVI z 29 września 2010 r.
            |___SESJA XLV z 27 sierpnia 2010 r.
            |___SESJA XLIV z 30 czerwca 2010 r.
            |___SESJA XLIII z 28 maja 2010 r.
            |___SESJA XLII z 23 kwietnia 2010 r.
            |___SESJA XLI z 25 marca 2010 r.
            |___SESJA XL z 19 lutego 2010 r.
            |___SESJA XXXIX z 26 stycznia 2010 r.
      |___2010 - BUDŻET
      |___2009 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty
            |___SESJA XXXVI z 19 listopada 2009 r.
            |___SESJA XXXV z 12 października 2009 r.
            |___SESJA XXXIV z 17 września 2009 r.
            |___SESJA XXXIII z 28 sierpnia 2009 r.
            |___SESJA XXXII z 24 sierpnia 2009 r.
            |___SESJA XXXI z 17 lipca 2009 r.
            |___SESJA XXX z 30 czerwca 2009 r.
            |___SESJA XXIX z 25 czerwca 2009 r.
            |___SESJA XXVIII z 28 maja 2009 r.
            |___SESJA XXVII z 31 marca 2009 r.
            |___SESJA XXVI z 6 marca 2009 r.
            |___SESJA XXV z 6 lutego 2009 r.
      |___2009 - BUDŻET
|___Sprawozdania z wykonania budżetu
      |___Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za III kwartał 2010
      |___Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za II kwartał 2010
      |___Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za III kwartał 2009
      |___Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za II kwartał 2009
      |___Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za I kwartał 2009
      |___Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Płoty za 2008
|___Uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej
|___Fundusz Sołecki
      |___FUNDUSZ SOŁECKI 2017
      |___FUNDUSZ SOŁECKI 2016
      |___FUNDUSZ SOŁECKI 2015
      |___FUNDUSZ SOŁECKI 2014
      |___FUNDUSZ SOŁECKI 2013
Oświadczenia majątkowe
|___Władze Urzędu
|___Rada Miejska
      |___VII kadencja od 2014
      |___VI kadencja od 2010
      |___V kadencja od 2006 do 2010
      |___IV kadencja od 2003 do 2006
|___Kierownicy Jednostek Organizacyjnych
Informacje
|___Zamówienia publiczne
      |___nieograniczony
|___Konkursy na stanowiska
      |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w referacie rozwoju gospodarczego i inwestycji samorządowych Urzędu Miejskiego w Płotach
      |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w referacie księgowości budżetowej Urzędu Miejskiego w Płotach
      |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w biurze rady i spraw administracyjnych
      |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w referacie podatkowym Urzędu Miejskiego w Płotach
      |___BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej w Wicimicach z siedzibą w Modlimowie
      |___BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej w nr 2 w Płotach
      |___Nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości - kasa w Urzędzie Miejskim w Płotach
      |___Nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości - księgowa w Urzędzie Miejskim w Płotach
      |___Nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości - płace w Urzędzie Miejskim w Płotach
      |___OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA Ośrodek Pomocy Społecznej w Płotach
      |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - podinspektor w referacie organizacyjno-administracyjnym na stanowisku w sekretariacie
      |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - podinspektor w referacie księgowości budżetowej
      |___Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej ogłasza nabór na: Asystenta rodziny
      |___Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Płotach ogłasza nabór na: Trenera pracy z rodziną
      |___BURMISTRZ PŁOTÓW ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Referacie Budżetowym Urzędu Miejskiego w Płotach
      |___BURMISTRZ PŁOTÓW ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości podatkowej w Referacie Podatkowym Urzędu Miejskiego w Płotach
      |___BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA: Szkoły Podstawowej w Mechowie, 72-310 Płoty, Szkoły Podstawowej w Wyszoborze, 72-310 Płoty, Przedszkola Miejskiego ul. Dworcowa 8, 72-310 Płoty
      |___Burmistrz Płotów ogłasza ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady i spraw administracyjnych w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Płotach.
      |___Burmistrz Płotów ogłasza ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze d/s Ewidencji Działalności Gospodarczej w Referacie Organizacyjno ? Administracyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Płotach.
      |___Burmistrz Płotów ogłasza nabór na stanowisko pracy ds. obsługi Rady i spraw Administracyjnych w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym i Spraw Obywatelskich
      |___Burmistrz Płotów ogłasza nabór na stanowisko pracy d/s Ewidencji Działalności Gospodarczej w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym i Spraw Obywatelskich
      |___Burmistrz Płotów ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze. Aplikant Straży Miejskiej przy Urzędzie Miejskim w Płotach 07.12.2009
      |___Burmistrz Płotów ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze. Aplikant Straży Miejskiej przy Urzędzie Miejskim w Płotach
      |___Ośrodek Pomocy Społecznej w Płotach Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych
      |___Konkurs na stanowisko dyrektora Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Płotach
|___Zamówienia spoza ustawy PZP
      |___Dostawa urządzeń do sprzątania dla Hali Sportowo-Widowiskowej w Płotach
      |___Dostawa artykułów pościelowych i higienicznych w ramach wyposażenia części hotelowej Hali Sportowo-Widowiskowej w Płotach
|___Gospodarka Nieruchomościami
      |___Stan mienia komunalnego
|___Ochrona środowiska
      |___Decyzje środowiskowe
|___Osady ściekowe
Rejestry
|___Jawny Rejestr Zbiorów
|___Rejestr Organizacji Pozarządowych