Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Płotach

Mapa serwisu

Miasto i Gmina Płoty


|--- Dane teleadresowe

|--- Statut Gminy Płoty

|--- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Płotach

|--- Wydziały i stanowiska samodzielne

      |--- Urząd Stanu Cywilnego

      |--- Biuro Rady Miejskiej

      |--- Referat Organizacyjno-Administracyjny i Spraw Obywatelskich

      |--- Referat Budżetowy

      |--- Referat Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji Samorządowych

      |--- Referat Podatkowy

      |--- Samodzielne stanowisko ds. promocji, sportu, OC i spraw wojskowych, bhp i OSP

      |--- Samodzielne Stanowisko ds. kadr i szkoleń i spraw socjalnych

      |--- Samodzielne stanowisko pełnomocnika ds. rozwiązywania problemów alkoholowych

      |--- Samodzielne stanowisko ds. geodezji i gospodarki nieruchomościami

      |--- Samodzielne stanowisko Administratora Bezpieczeństwa Informacji i Informatyki

|--- Jednostki Organizacyjne

|--- Ogłoszenia i obwieszczenia

      |--- Gmina Płoty ogłasza nabór dla podmiotów spoza sektora finansów publicznych na wspólne przygotowanie i realizację projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020

      |--- Konkurs ofert i oferty realizacji zadania celu publicznego

            |--- Konkurs ofert na realizację zadań z zakresu zadania własnego gminy pn. kultura fizyczna i turystyka, które przeznaczone są do realizacji w 2019 roku w drodze zlecenia

            |--- KONKURS OFERT Burmistrz Płotów ogłasza konkurs ofert na realizację zadania z zakresu zadania własnego gminy pn. kultura fizyczna i turystyka, które przeznaczone jest do realizacji w 2018 roku w drodze zlecenia:

            |--- KONKURS OFERT na administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi w Gminie Płoty w następujących miejscowościach: Płoty, ul. Jesionowa, Dąbie, Gostyń, Mechowo, Natolewice, Pniewo, Wicimice, Wytok

            |--- Konkurs ofert na realizację zadań z zakresu zadania własnego gminy pn. kultura fizyczna i turystyka, które przeznaczone są do realizacji w 2015 roku w drodze zlecenia.

            |--- Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadania pn. Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Płoty do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno-Wychowawczego w Gryficach. 2015

            |--- Konkurs ofert na realizację zadań z zakresu zadania własnego gminy pn. kultura fizyczna i turystyka, które przeznaczone są do realizacji w 2014 roku w drodze zlecenia.

            |--- Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadania pn. "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Płoty do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Gryficach." 2014

            |--- Otwarty Konkurs Ofert na realizację zadania pn. "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Płoty do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Gryficach."

            |--- Konkurs ofert na realizację zadań z zakresu zadania własnego gminy pn. kultura fizyczna i turystyka, które przeznaczone są do realizacji w 2013 roku w drodze zlecenia.

      |--- ZAPYTANIE OFERTOWE

|--- Wybory i Referenda

      |--- Wybory samorządowe 2018

      |--- Referendum w sprawie odwołania Burmistrza Płotów oraz Rady Miejskiej w Płotach przed upływem kadencji

      |--- Wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzone na dzień 25 października 2015 r.

      |--- WYBORY PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZARZĄDZONE NA DZIEŃ 10 MAJA 2015

      |--- Referendum Ogólnokrajowe 2015

      |--- Wybory Prezydenta RP 2015 r.

      |--- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Płotach w dniu 12 kwietnia 2015r.

      |--- Wybory Samorządowe 2014

      |--- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014 r.

      |--- Wybory do Sejmu i Senatu 2011

      |--- Wybory samorządowe 2010r.

      |--- WYBORY PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ZARZĄDZONE NA DZIEŃ 20 CZERWCA 2010 R

|--- Archiwum

|--- Dostęp do Informacji Publicznej nie udostępnionej w BIP

|--- Statystyka Gminy

|--- Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego w Płotach

Burmistrz Miasta


|--- Burmistrz Płotów

|--- Zastępca Burmistrza

|--- Zarządzenia Burmistrza

      |--- 2019

      |--- 2018

      |--- 2017

      |--- 2016

      |--- 2015

      |--- 2014

      |--- 2013

      |--- 2012

      |--- 2011

      |--- 2010

      |--- 2009

      |--- 2008

      |--- 2007

      |--- 2006

      |--- 2005

      |--- 2004

      |--- 2003

|--- Raport o stanie Gminy

Prawo lokalne


|--- Uchwały Rady Miejskiej

      |--- Rada Miejska VIII kadencji

            |--- XI z dnia 23 sierpnia 2019r.

            |--- X z dnia 28 czerwca 2019 r.

            |--- IX z dnia 13 czerwca 2019 r.

            |--- VIII z dnia 30 maja 2019 r.

            |--- VII z dnia 25 kwietnia 2019 r.

            |--- VI z dnia 29 marca 2019 r.

            |--- V z dnia 22 lutego 2019 r.

            |--- IV z dnia 14 lutego 2019 r.

            |--- III z dnia 28 grudnia 2018 r.

            |--- II z dnia 7 grudnia 2018 r.

            |--- I z dnia 22 listopada 2018 r.

      |--- Rada Miejska VII kadencji - sesje 2018r.

            |--- L z dnia 30 października 2018 r.

            |--- XLIX z dnia 28 września 2018r.

            |--- XLVIII z dnia 13 września 2018

            |--- XLVII z dnia 31 sierpnia 2018 r.

            |--- XLVI z dnia 11 lipca 2018 r.

            |--- XLV z dnia 15 czerwca 2018 r.

            |--- XLIV z dnia 14 maja 2018 r.

            |--- XLIII z dnia 19 kwietnia 2018 r.

            |--- XLII z dnia 27 marca 2018 r.

            |--- XLI z dnia 27 luty 2018 r.

            |--- XL z dnia 17 stycznia 2018 r.

      |--- Rada Miejska VII kadencji - sesje 2017r.

            |--- XXXIX z dnia 29 grudnia 2017 r.

            |--- XXXVIII z dnia 29 listopada 2017 r.

            |--- XXXVII z dnia 17 listopada 2017 r.

            |--- XXXVI z dnia 27 października 2017 r.

            |--- XXXV z dnia 29 września 2017

            |--- XXXIV z dnia 2 września 2017 r.

            |--- XXXIII z dnia 29 sierpnia 2017 r.

            |--- XXXII z dnia 30 czerwca 2017 r.

            |--- XXXI z dnia 01 czerwca 2017 r.

            |--- XXX z dnia 30 maja 2017 r.

            |--- XXIX z dnia 27 kwietnia 2017 r.

            |--- XXVIII z dnia 30 marca 2017 r.

            |--- XXVII z dnia 10 lutego 2017 r.

            |--- XXVI z dnia 27 stycznia 2017 r.

      |--- Rada Miejska VII kadencji - sesje 2016r.

            |--- XXV z dnia 30 grudnia 2016 r.

            |--- XXIV z dnia 23 listopada 2016 r.

            |--- XXIII z dnia 13 października 2016 r.

            |--- XXII z dnia 24 sierpnia 2016 r.

            |--- XXI z dnia 30 czerwca 2016 r.

            |--- XX z dnia 20 czerwca 2016 r.

            |--- XIX z dnia 30 maja 2016 r.

            |--- XVIII z dnia 26 kwietnia 2016 r.

            |--- XVII z dnia 19 marca 2016 r.

            |--- XVI z dnia 4 lutego 2016 r.

            |--- XV z dnia 29 stycznia 2016 r.

      |--- Rada Miejska VII kadencji - sesje 2015r.

            |--- XIV z dnia 29 grudnia 2015 r.

            |--- XIII z dnia 18 listopada 2015r.

            |--- XI z dnia 28 sierpnia 2015r.

            |--- X z dnia 6 sierpnia 2015r.

            |--- IX z dnia 30 czerwca 2015r.

            |--- VIII z dnia 10 czerwca 2015 r.

            |--- VII z dnia 27 maja 2015r.

            |--- VI z dnia 7 maja 2015r.

            |--- V z dnia 31 marca 2015r.

            |--- IV z dnia 10 lutego 2015r.

      |--- Rada Miejska VII kadencji - sesje 2014r.

            |--- III z dnia 30 grudnia 2014 r.

            |--- II z dnia 8 grudnia 2014r.

            |--- I z dnia 28 listopada 2014r.

      |--- Rada Miejska VI kadencji - sesje 2014r.

            |--- XLV z dnia 5 listopada 2014

            |--- XLIV z dnia 30 września 2014

            |--- XLIII z dnia 29 sierpnia 2014

            |--- XLII z dnia 30 czerwca 2014 r.

            |--- XLI z dnia 23 czerwca 2014 r

            |--- XL z dnia 29 maja 2014

            |--- XXXIX z dnia 28 marca 2014 r.

            |--- XXXVIII z dnia 31 stycznia 2014 r.

            |--- XXXVII z dnia 8 stycznia 2014 r.

      |--- Rada Miejska VI kadencji - sesje 2013r.

            |--- XXXVI z dnia 31 grudnia 2013 r.

            |--- XXXV z dnia 6 grudnia 2013 r.

            |--- XXXIV z dnia 8 listopada 2013 r.

            |--- XXXIII z dnia 25 października 2013 r.

            |--- XXXII z dnia 26 września 2013 r.

            |--- XXXI z dnia 29 sierpnia 2013 r.

            |--- XXX z dnia 27 czerwca 2013r.

            |--- XXIX z dnia 29 maja 2013 r.

            |--- XXVIII z dnia 10 maja 2013 r.

            |--- XXVII z dnia 19 kwietnia 2013 r.

            |--- XXVI z dnia 22 marca 2013 r.

            |--- XXV z dnia 31 stycznia 2013 r.

      |--- Rada Miejska VI kadencji - sesje 2012r.

            |--- XXIV z dnia 28 grudnia 2012 r.

            |--- XXIII z dnia 28 listopada 2012 r.

            |--- XXII z dnia 9 listopada 2012 r.

            |--- XXI z dnia 27 września 2012 r.

            |--- XX z dnia 14 września 2012 r.

            |--- XIX z dnia 31 sierpnia 2012 r.

            |--- XVIII z dnia 22 czerwca 2012 r.

            |--- XVII z dnia 29 maja 2012 r.

            |--- XVI z dnia 27 kwietnia 2012 r.

            |--- XV z dnia 30 marca 2012 r.

            |--- XIV z dnia 7 marca 2012 r.

            |--- XIII z dnia 3 lutego 2012 r.

      |--- Rada Miejska VI kadencji - sesje 2011r.

            |--- XII z dnia 30 grudnia 2011

            |--- XI z dnia 21 grudnia 2011

            |--- X z dnia 23 listopada 2011

            |--- IX z dnia 4 listopada 2011

            |--- VIII z dnia 30 września 2011

            |--- VII z dnia 2 września 2011

            |--- VI z dnia 30 czerwca 2011

            |--- V z dnia 3 czerwca 2011

            |--- IV z dnia 15 marca 2011

            |--- III z dnia 11 luty 2011

      |--- Rada Miejska VI kadencji - sesje 2010r.

            |--- II z dnia 30 grudnia 2010

            |--- I z dnia 1 grudnia 2010

      |--- Rada Miejska V kadencji - sesje 2010r.

            |--- XLVIII z 11 listopada 2010

            |--- XLVII z 29 października 2010

            |--- XLVI z 29 września 2010

            |--- XLV - z 27 sierpnia 2010

            |--- XLIV - z 30 czerwca 2010

            |--- XLIII - z 28 maja 2010

            |--- XLII - z 23 Kwietnia 2010

            |--- XLI - z 25 marca 2010

            |--- XL - 19 luty 2010

            |--- XXXIX - 26 stycznia 2010

      |--- Rada Miejska V kadencji - sesje 2009r.

            |--- XXXVIII - 30 grudnia 2009

            |--- XXXVII - 6 grudnia 2009

            |--- XXXVI - 19 listopad 2009

            |--- XXXV - 12 październik 2009

            |--- XXXIV - 17 września 2009

            |--- XXXIII - 28 sierpnia 2009r.

            |--- XXXII - 24 sierpnia 2009 r.

            |--- XXXI - 17 lipca 2009

            |--- XXX - 30 czerwca 2009

            |--- XXIX - 25 czerwca 2009 r.

            |--- XXVIII - 28 maja 2009r

            |--- XXVII - 31 marca 2009r.

            |--- XXVI - 6 marca 2009

                  |--- Uchwała Nr XXVI / 266 / 09 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 6 marca 2009r. w sprawie: zmian planu wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

                  |--- Uchwała Nr XXVI / 265 / 09 Rady Miejskiej w Płotach z dnia 6 marca 2009r. w sprawie: zmian w budżecie gminy

            |--- XXV - 6 luty 2009

      |--- Rada Miejska V kadencji - sesje 2008r.

            |--- XXIV - 30 grudnia 2008

            |--- XXIII - 12 grudnia 2008

            |--- XXII - 13 listopada 2008

            |--- XXI - 30 września 2008

            |--- XX - 5 września 2008

            |--- XIX - 30 czerwca 2008

            |--- XVIII - 13 czerwca 2008

            |--- XVII - 18 kwietnia 2008

            |--- XVI - 14 marca 2008

            |--- XV - 8 luty 2008

      |--- Rada Miejska V kadencji - sesje 2007r.

            |--- XIV - 28 grudnia 2007

            |--- XIII - 23 listopada 2007

            |--- XII - 28 września 2007

            |--- XI - 29 sierpień 2007

            |--- X - 13 sierpień 2007

            |--- IX - 26 czerwiec 2007

            |--- VIII - 21 czerwiec 2007 r.

            |--- VII - 11 maja 2007r.

            |--- VI - 3 kwiecień 2007r.

            |--- V - 2 marzec 2007r.

            |--- IV - 26 styczeń 2007r.

      |--- Rada Miejska V kadencji - sesje 2006r.

            |--- III - 29 grudzień 2006r.

            |--- II - 5 grudzień 2006r.

            |--- I - 27 listopad 2006r.

      |--- Rada Miejska IV kadencji - sesje 2006r.

            |--- XLI - 26 październik 2006r.

            |--- XL - 25 sierpień 2006r.

            |--- XXXIX - 30 czerwiec 2006r.

            |--- XXXVIII - 26 maj 2006r.

            |--- XXXVII - 27 kwiecień 2006r.

            |--- XXXVI - 31 marzec 2006r.

            |--- XXXV - 24 luty 2006r.

      |--- Rada Miejska IV kadencji - sesje 2005r.

            |--- XXXIV - 29 grudzień 2005r.

            |--- XXXIII - 29 listopad 2005r.

            |--- XXXII - 27 październik 2005r.

            |--- XXXI - 30 wrzesień 2005r.

            |--- XXX - 26 sierpień 2005r.

            |--- XXIX - 28 czerwiec 2005r.

            |--- XXVIII - 13 maj 2005r.

            |--- XXVII - 22 kwiecień 2005r.

            |--- XXVI - 18 marzec 2005r.

            |--- XXV - 11 luty 2005r.

      |--- Rada Miejska IV kadencji - sesje 2004r.

            |--- XXIV - 29 grudzień 2004r.

            |--- XXIII - 10 grudzień 2004r.

            |--- XXII - 15 listopad 2004r.

            |--- XXI - 30 wrzesień 2004r.

            |--- XX - 26 sierpień 2004r.

            |--- XIX - 21 lipiec 2004r.

            |--- XVIII - 28 czerwiec 2004r.

            |--- XVII - 21 maj 2004r.

            |--- XVI - 27 kwiecień 2004r.

            |--- XV - 30 marca 2004r.

            |--- XIV - 20 luty 2004r.

      |--- Rada Miejska IV kadencji - sesje 2003r.

            |--- XIII - 29 grudzień 2003r.

            |--- XII - 9 grudzień 2003r.

            |--- XI - 14 listopad 2003r.

            |--- X - 26 wrzesień 2003r.

            |--- IX - 27 sierpień 2003r.

            |--- VIII - 30 czerwiec 2003r.

            |--- VII - 16 maj 2003r.

            |--- VI - 15 kwiecień 2003r.

            |--- V - 21 marzec 2003r.

            |--- IV - 14 luty 2003r.

      |--- Rada Miejska IV kadencji - sesje 2002r.

            |--- III - 30 grudzień 2002r.

            |--- II - 12 grudzień 2002r.

            |--- I - 19 listopad 2002r.

      |--- Rada Miejska III kadencji - sesje 2002r.

            |--- XLVI - 10 październik 2002r.

            |--- XLV - 27 wrzesień 2002r.

            |--- XLIV - 29 sierpień 2002r.

            |--- XLIII - 28 czerwiec 2002r.

            |--- XLII - 24 maj 2002r.

            |--- XLI - 26 kwiecień 2002r.

            |--- XL - 7 marzec 2002r.

            |--- XXXIX - 8 luty 2002r.

      |--- Rada Miejska III kadencji - sesje 2001r.

            |--- XXXVII - 3 grudzień 2001r.

            |--- XXXV - 26 październik 2001r.

            |--- XXXIV - 28 wrzesień 2001r.

            |--- XXXIII - 31 sierpień 2001r.

            |--- XXXII - 29 czerwiec 2001r.

            |--- XXXI - 1 czerwiec 2001r.

            |--- XXX - 20 kwiecień 2001r.

            |--- XXIX - 9 marzec 2001r.

            |--- XXVIII - 2 luty 2001r.

      |--- Rada Miejska III kadencji - sesje 2000r.

            |--- XXVI - 20 grudzień 2000r.

            |--- XXV - 29 listopad 2000r.

            |--- XXIII - 29 wrzesień 2000r.

            |--- XXII - 25 sierpień 2000r.

            |--- XXI - 30 czerwiec 2000r.

            |--- XX - 19 maj 2000r.

            |--- XIX - 14 kwiecień 2000r.

            |--- XVIII - 10 marzec 2000r.

            |--- XVII - 4 luty 2000r.

      |--- Rada Miejska III kadencji - sesje 1999r.

            |--- XV - 16 grudzień 1999r.

            |--- XIV - 29 październik 1999r.

            |--- XIII - 29 wrzesień 1999r.

            |--- XII - 27 sierpnień 1999r.

            |--- XI - 30 czerwiec 1999r.

            |--- X - 28 maj 1999r.

            |--- IX - 30 kwiecień 1999r.

            |--- VIII - 26 marzec 1999r.

            |--- VII - 26 luty 1999r.

            |--- VI - 29 styczeń 1999r.

|--- Komisje Rady Miejskiej

      |--- 2019

|--- Dziennik Ustaw

|--- Monitor Polski

|--- Podatki i opłaty

      |--- Informacje i deklaracje podatkowe

      |--- WYKAZY

|--- Strategia rozwoju

|--- Studium i Plany Zagospodarowania Przestrzennego

      |--- Zmiana w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Płoty obejmującej przebieg gazociągu wysokiego ciśnienia DN 700 przez teren gminy, węzła "Płoty" oraz drogi dojazdowej do węzła w ramach programu BalticPipe na obszarze RP

      |--- Zmiana w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Płoty obejmującej przebieg gazociągu wysokiego ciśnienia DN 700 mm na odcinku Nowogard-Płoty

      |--- Zmiana w miejscowym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty, obejmująca teren w obszarze jednostki strukturalnej planu "B"

      |--- Zmiana w miejscowym planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty, obejmująca teren w obszarze jednostki strukturalnej planu "A"

      |--- Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty w obrębie geodezyjnym Płoty 3, dla działki nr 360

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego w obrębie geodezyjnym Kocierz w gminie Płoty

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu stacji paliw i terenów rekreacyjnych w obrębie Modlimowo gmina Płoty

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego terenu części działki 109, obręb geodezyjny Słudwia, gmina Płoty

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty w obrębie ulic Kościelna, Krótka, Jedności Narodowej, Sienkiewicza i 1 Armii Wojska Polskiego

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty obejmujący teren w rejonie ulicy Parkowej

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty obejmujący teren w rejonie ulic Osiedle 700-Lecia i Górna

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty obejmujący teren w rejinie ulicy Bajkowej

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Płoty obejmujący teren pod lokalizację cmentarza komunalnego

      |--- Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego gminy Płoty, obejmujący przebieg gazociągu wysokiego ciśnienia do DN 700 na odcinku Sowno-Pniewo

      |--- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Płoty

|--- Gminny Program Opieki nad Zabytkami na lata 2012 - 2016 dla Gminy Płoty

|--- GOSPODARKA ODPADAMI

|--- Lokalny Program Rewitalizacji

Gospodarka finansowa


|--- Budżet

      |--- 2019 - WPF GMINY PŁOTY 2019 - 2028

      |--- 2019 - BUDŻET

      |--- 2018 - WPF GMINY PŁOTY 2018 - 2028

      |--- 2018 - BUDŻET

      |--- 2017 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

      |--- 2017 - WPF GMINY PŁOTY 2017 - 2028

      |--- 2017 - BUDŻET

      |--- 2016 - WPF GMINY PŁOTY 2016 - 2028

      |--- 2016 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

      |--- 2016 - BUDŻET

      |--- 2015 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2015 - 2027

      |--- 2015 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

      |--- 2015 - WPF GMINY PŁOTY 2015 - 2027

      |--- 2015 - BUDŻET

      |--- 2014 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2014 - 2025

      |--- 2014 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

      |--- 2014 - WPF GMINY PŁOTY 2014 - 2025

      |--- 2014 - BUDŻET

      |--- 2013 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2013 - 2025

      |--- 2013 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

      |--- 2013 - WPF GMINY PŁOTY 2013 - 2025

      |--- 2013 - BUDŻET

      |--- 2012 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2012 - 2026

      |--- 2012 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

      |--- 2012 - WPF GMINY PŁOTY 2012 - 2026

      |--- 2012 - BUDŻET

      |--- 2011 - Uchwały w spr. zmian w WPF Gminy Płoty 2011 - 2025

      |--- 2011 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

      |--- 2011 - WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA GMINY PŁOTY 2011 - 2025

      |--- 2011 - BUDŻET

      |--- 2010 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

            |--- SESJA II z 30 grudnia 2010 r.

            |--- SESJA I z 7 grudnia 2010 r.

            |--- SESJA XLVIII z 11 listopada 2010 r.

            |--- SESJA XLVII z 29 października 2010 r.

            |--- SESJA XLVI z 29 września 2010 r.

            |--- SESJA XLV z 27 sierpnia 2010 r.

            |--- SESJA XLIV z 30 czerwca 2010 r.

            |--- SESJA XLIII z 28 maja 2010 r.

            |--- SESJA XLII z 23 kwietnia 2010 r.

            |--- SESJA XLI z 25 marca 2010 r.

            |--- SESJA XL z 19 lutego 2010 r.

            |--- SESJA XXXIX z 26 stycznia 2010 r.

      |--- 2010 - BUDŻET

      |--- 2009 - Uchwały w spr. zmian w budżecie Gminy Płoty

            |--- SESJA XXXVI z 19 listopada 2009 r.

            |--- SESJA XXXV z 12 października 2009 r.

            |--- SESJA XXXIV z 17 września 2009 r.

            |--- SESJA XXXIII z 28 sierpnia 2009 r.

            |--- SESJA XXXII z 24 sierpnia 2009 r.

            |--- SESJA XXXI z 17 lipca 2009 r.

            |--- SESJA XXX z 30 czerwca 2009 r.

            |--- SESJA XXIX z 25 czerwca 2009 r.

            |--- SESJA XXVIII z 28 maja 2009 r.

            |--- SESJA XXVII z 31 marca 2009 r.

            |--- SESJA XXVI z 6 marca 2009 r.

            |--- SESJA XXV z 6 lutego 2009 r.

      |--- 2009 - BUDŻET

|--- Sprawozdania z wykonania budżetu

      |--- Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za III kwartał 2010

      |--- Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za II kwartał 2010

      |--- Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za III kwartał 2009

      |--- Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za II kwartał 2009

      |--- Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Płoty za I kwartał 2009

      |--- Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy Płoty za 2008

|--- Sprawozdania finansowe

      |--- Sprawozdania za 1 kwartał 2018

      |--- Bilanse za 2017

      |--- Sprawozdania za 4 kwartał 2017

|--- Uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej

|--- Fundusz Sołecki

      |--- FUNDUSZ SOŁECKI 2019

      |--- FUNDUSZ SOŁECKI 2018

      |--- FUNDUSZ SOŁECKI 2017

      |--- FUNDUSZ SOŁECKI 2016

      |--- FUNDUSZ SOŁECKI 2015

      |--- FUNDUSZ SOŁECKI 2014

      |--- FUNDUSZ SOŁECKI 2013

Oświadczenia majątkowe


|--- Władze Urzędu

|--- Rada Miejska

      |--- VIII kadencja od 2018

      |--- VII kadencja od 2014 do 2018

      |--- VI kadencja od 2010 do 2014

      |--- V kadencja od 2006 do 2010

      |--- IV kadencja od 2003 do 2006

|--- Kierownicy Jednostek Organizacyjnych

Informacje


|--- Zamówienia publiczne

      |--- nieograniczony

|--- Plan Zamówień Publicznych

      |--- PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ GMINY PŁOTY NA ROK 2019

|--- Interpelacje i zapytania radnych Rady Miejskiej

      |--- Kadencja 2018-2023

            |--- Rok 2019

|--- Kontrole i Audyty

      |--- 2019

|--- Sprawy łowieckie

      |--- Polowania zbiorowe

|--- Petycje

      |--- Petycja Mieszkańców w sprawie: montażu oświetlenia ulicznego przy ul. Podgórnej

      |--- Petycja Mieszkańców Miasta i Gminy Płoty w sprawie działek nr 470/3 i 468/2 położonych w obrębie Sowno, gm. Płoty

      |--- Petycja Sołtysa Sołectwa Wicimice w sprawie remontu nawierzchni drogi oraz zwiększenia bezpieczeństwa użytkowników.

      |--- Petycja sołectw Wytkok w sprawie budowy nowoczesnej swietlicy wiejskiej.

|--- Zamówienia spoza ustawy PZP

      |--- Dostawa łóżek piętrowych dwuosobowych na Halę Sportowo-Widowiskową w Płotach przy ul. Koszalińską 2A, 72-310 Płoty

      |--- Przedłużenie ważności licencji na oprogramowanie antywirusowe

      |--- Przedłużenie wsparcia dla produktu FortiGate 60D

      |--- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

      |--- Zakup i dostawa oprogramowania wraz ze sprzętem do obsługi sesji rady miejskiej - system głosowania dla 15 radnych.

      |--- Zakup i dostawa Systemu Rejestracji Czasu Pracy dla Urzędu Miejskiego w Płotach.

      |--- ZAPYTANIE OFERTOWE zakup i dostawa oprogramowania wraz ze sprzętem do obsługi biura rady ? system głosowania dla 15 radnych.

      |--- Świadczenie Usług Utrzymania oraz Usług Rozwoju oprogramowania PB_EWID oraz PB_EWID_SRP

      |--- Remont drogi gminnej na odcinku ok 2 km: Sowno ?Kolonia? (uzupełnienie wyrw w nawierzchni tłuczniem - dz. dr nr 111 )- POSTĘPOWANIE NR II

      |--- ZAPYTANIE OFERTOWE: Remont drogi gminnej na odcinku ok 3,5km: Czarne Kolonia i Czarne (uzupełnienie wyrw z nawierzchni tłuczniem cz. dz. dr nr 7, dz. dr nr 71, dz. dr nr 110/2 i wykonanie nawierzchni z materiału posiadanego przez Zamawiającego (destrukt asfaltowy) na cz. dz. dr nr 196)

      |--- ZAPYTANIE OFERTOWE: Remont drogi gminnej na odcinku ok 2 km: Sowno Kolonia (uzupełnienie wyrw w nawierzchni tłuczniem - dz. dr nr 111 )

      |--- Wykonanie strony internetowej Gminy Płoty oraz usługi hostingu.

      |--- Zakup aluminiowej łodzi motorowej z silnikiem zaburtowym oraz przyczepy do jej przewozu

      |--- Zakup i dostawa aluminiowej łodzi motorowej z silnikiem zaburtowym oraz przyczepy do jej przewozu.

      |--- Dostawa urządzeń do sprzątania dla Hali Sportowo-Widowiskowej w Płotach

      |--- Dostawa artykułów pościelowych i higienicznych w ramach wyposażenia części hotelowej Hali Sportowo-Widowiskowej w Płotach

|--- Konkursy na stanowiska

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach Podinspektor ds. Inwestycji w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji Samorządowych

      |--- OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W PŁOTACH

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej w Modlimowie

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej nr 2 w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach, Podinspektor w referacie budżetowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach, Podinspektor w referacie budżetowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach Referent w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Inwestycji Samorządowych Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach Referent w referacie budżetowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach Podinspektor w referacie podatkowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Przedszkola Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach Referent w referacie budżetowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach Referent w referacie podatkowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej nr 1 w Płotach

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej w Mechowie

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w referacie rozwoju gospodarczego i inwestycji samorządowych Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w referacie księgowości budżetowej Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w biurze rady i spraw administracyjnych

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - Podinspektor w referacie podatkowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej w Wicimicach z siedzibą w Modlimowie

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA Szkoły Podstawowej w nr 2 w Płotach

      |--- Nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości - kasa w Urzędzie Miejskim w Płotach

      |--- Nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości - księgowa w Urzędzie Miejskim w Płotach

      |--- Nabór na stanowisko podinspektora ds. księgowości - płace w Urzędzie Miejskim w Płotach

      |--- OGŁOSZENIE O NABORZE PRACOWNIKA Ośrodek Pomocy Społecznej w Płotach

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - podinspektor w referacie organizacyjno-administracyjnym na stanowisku w sekretariacie

      |--- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Płotach - podinspektor w referacie księgowości budżetowej

      |--- Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej ogłasza nabór na: Asystenta rodziny

      |--- Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Płotach ogłasza nabór na: Trenera pracy z rodziną

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Referacie Budżetowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości podatkowej w Referacie Podatkowym Urzędu Miejskiego w Płotach

      |--- BURMISTRZ PŁOTÓW OGŁASZA KONKURS NA KANDYDATA NA STANOWISKO DYREKTORA: Szkoły Podstawowej w Mechowie, 72-310 Płoty, Szkoły Podstawowej w Wyszoborze, 72-310 Płoty, Przedszkola Miejskiego ul. Dworcowa 8, 72-310 Płoty

      |--- Burmistrz Płotów ogłasza ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi rady i spraw administracyjnych w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Płotach.

      |--- Burmistrz Płotów ogłasza ponowny nabór na wolne stanowisko urzędnicze d/s Ewidencji Działalności Gospodarczej w Referacie Organizacyjno ? Administracyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Płotach.

      |--- Burmistrz Płotów ogłasza nabór na stanowisko pracy ds. obsługi Rady i spraw Administracyjnych w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym i Spraw Obywatelskich

      |--- Burmistrz Płotów ogłasza nabór na stanowisko pracy d/s Ewidencji Działalności Gospodarczej w Referacie Organizacyjno - Administracyjnym i Spraw Obywatelskich

      |--- Burmistrz Płotów ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze. Aplikant Straży Miejskiej przy Urzędzie Miejskim w Płotach 07.12.2009

      |--- Burmistrz Płotów ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze. Aplikant Straży Miejskiej przy Urzędzie Miejskim w Płotach

      |--- Ośrodek Pomocy Społecznej w Płotach Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych

      |--- Konkurs na stanowisko dyrektora Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Płotach

|--- Nieodpłatna pomoc prawna

|--- Gospodarka Nieruchomościami

      |--- Stan mienia komunalnego

|--- Ochrona środowiska

      |--- Decyzje środowiskowe

|--- Osady ściekowe

Rejestry


|--- Rejestr Organizacji Pozarządowych

|--- Rejestr Instytucji Kultury